اخبار

3 شاخص مهم که دلیل کاهش قیمت سولانا را توضیح می دهد

پس از اینکه Solana در اوایل نوامبر سال گذشته به 260 دلار رسید، برخی از سرمایه گذاران آن را رقیب جدی اتریوم می دانستند. با این حال، نهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار بیش از 2 ماه است که در سطح 35 دلار معامله می شود و بررسی 3 شاخص کلیدی نشان می دهد که قیمت برای شروع روند بالاتر عجله ای ندارد.
به گفته کوین تلگراف، اصلاح ۲۹ درصدی قیمت سولانا از ماه اوت به این معنی است که ارز دیجیتال نسبت به سایر آلتکوین ها کاهش بیشتری داشته است. اگرچه این شبکه بر روی ارائه تراکنش های کم هزینه و سریع متمرکز است، قطعی های مکرر مشکلات سازمانی آن را برجسته کرده است.
آخرین قطع شبکه Solana در 30 سپتامبر و پس از اینکه یک اعتبارسنجی پیکربندی نادرست بلاک چین را مسدود کرد رخ داد. وجود یک گره تکراری یک فورک در شبکه ایجاد کرد. این به این دلیل است که سایر گره ها در مورد نسخه صحیح بلاکچین توافق ندارند.
آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار Solana، اخیرا FireDancer را معرفی کرده است، یک راه حل مقیاس پذیر که توسط JumpCrypto با همکاری بنیاد Solana توسعه یافته است. این دستگاه که برای حل مشکل خاموشی های طولانی مدت طراحی شده است، باید برای آزمایش در ماه های آینده آماده شود.
همچنین، صرافی غیرمتمرکز Mango Markets مستقر در Solana بیش از 115 میلیون دلار در هک 11 اکتبر (19) از دست داد. پس از دستکاری ارزش وثیقه توکن بومی Mango، مهاجم موفق شد وام هنگفتی را از خزانه پلتفرم استخراج کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
مراقب کلاهبرداری اکانت جعلی شیبا اینو در توییتر باشید!
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا