اخبار

مراقب کوپن ها و NFT های جعلی نات کوین باشید!

به گزارش کوین لند و بر طبق اعلام تیم نات کوین (Notcoin)، پس از آغاز پیش‌فروش نات کوین از طریق کوپن‌های بازار پیش از عرضه، کاربران گزارش‌های زیادی در رابطه با توکن‌های غیرمثلی (NFT) جعلی این کوپن‌ها به توسعه‌دهندگان داده‌اند. در واقع، این کوپن‌ها توکن‌ها غیرمثلی فعالی در بلاک چین تون هستند که کاربران می‌توانند آنها را در بازار گت جمس (Getgems) به فروش برسانند.

تیم نات کوین در این رابطه به کاربران هشدار داده است که در فضای بلاک چین، هر کسی می‌تواند یک توکن غیرمثلی ایجاد کرده و کلاهبرداران می‌توانند این NFTهای جعلی خود را به راحتی در فضای مجازی تبلیغ کنند. آنها می‌گویند با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌ها در فضای بلاک چین غیرقابل برگشت هستند؛ درصورتی‌که کسی یک توکن غیرمثلی جعلی خریداری کند، تون کوین خود را برای همیشه از دست خواهد داد.

با توجه به وجود چنین ریسکی، کاربران هنگام خرید توکن غیرمثلی باید به نام مجموعه و تأییدیه آن توجه کنند. در این راستا، تیم نات کوین در تلگرام راهکار چند مرحله‌ای برای تشخیص توکن‌های غیرمثلی جعلی از NFT‌های واقعی کوپن‌ها منتشر کرده است و به کاربران توصیه کرده در صورتی که به یک توکن غیرمثلی یا یک کلکسیون مشکوک شدند، موارد زیر را بررسی کنند:

  • با نگاه به بخش جزئیات، مطمئن شوید که توکن غیرمثلی متعلق به مجموعه رسمی است که می‌توان در صفحه اختصاصی نات کوین در بازار گت جمس (getgems.io) آن را مشاهده کرد.
  • مطمئن شوید توکن غیرمثلی کوپن، سینگل (Single) نباشد، چرا که NFTهای جعلی و کلاهبرداری سینگل هستند. این را می‌توانید در همان صفحه‌ای که توکن غیرمثلی را نشان می‌دهد، بررسی کنید.
  • برای گزارش کلکسیون‌های جعلی با ربات تلگرامی (آدس ربات تلگرام) پشتیبانی بازار گت جمس تماس بگیرید یا آن را با جامعه کاربران نات کوین در اینترنت مطرح کنید.
خواندن این مقاله
نتایج یک نظرسنجی: سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی مشغول خرید در زمستان ارزهای دیجیتال هستند

تیم نات کوین همچنین می‌گوید کاربرانی که با توکن‌های غیرمثلی جعلی سعی در کلاهبرداری از دیگران داشته باشند، در وب سایت گت جمس مسدود خواهند شد. آنها همچنین به کاربران توصیه کرده‌اند که با خیال کوپن‌های نات کوین را در getgems.io/notcoin معامله کنند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا