اخبار

صعود شگفت انگیز شیبا اینو با توکن سوزی عظیم و موفقیت روزافزون شیباریوم

شیباریوم که بیش از شش ماه پیش راه اندازی شد، به طور چشمگیری به عنوان یک پلتفرم امن برای تراکنش ها تکامل یافته است. بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش تا به حال در این پلتفرم انجام شده است. به این ترتیب،‌ این پلتفرم به یک بازیگر مهم در فضای بلاک چین تبدیل شده است. تیم شیبا اینو به سرپرستی LUCIE، استراتژیست بازاریابی این میم کوین، این نقطه عطف را جشن گرفت و جامعه را برای حمایت آنها تحسین کرد.

به گزارش کوین لند به نقل از zycrypto، افزایش تعداد آدرس های کیف پول که اکنون به بیش از ۱.۳ میلیون رسیده است، نشان دهنده پذیرش رو به رشد شیباریوم در جامعه ارزهای دیجیتال است.

قیمت توکن بومی شیبا اینو به طور قابل توجهی افزایش داشته است و با ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار با ۲۳۰ درصد افزایش در ۱۴ روز گذشته معامله شد. این افزایش قیمت همچنین حجم معاملات را افزایش داده است. معاملات شیب در عرض ۲۴ ساعت از ۵ میلیارد دلار عبور کرده است.

شیبا اینو تعداد قابل توجهی توکن را سوزانده است تا جایگاه خود را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر در بازار ارزهای دیجیتال حفظ کند. هدف این حرکت استراتژیک افزایش ارزش میم کوین با کمیاب‌تر شدن آن است.

SHIB با پیشی گرفتن از آولانچ (AVAX) با ارزش بازار ۱۸.۹ میلیارد دلار در رتبه دهم قرار دارد. موفقیت اخیر شیباریوم و پذیرش SHIB در بازار بی ثبات ارزهای دیجیتال همچنان باعث افزایش قیمت این میم کوین می‌ شود. با این حال سرمایه گذاران باید در مورد خطرات مرتبط با میم کوین ها هشیار باشند.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
علی‌رغم بهبود نسبی بازار شرکت‌های بلاک‌ چینی همچنان به اخراج کارمندان خود ادامه می‌دهند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا