اخبار

مراقب کلاهبرداری اکانت جعلی شیبا اینو در توییتر باشید!

کارشناس بازاریابی محتوا شیبا اینو، LucieSHIB@، در مورد یک حساب کاربری کلاهبرداری جدید SHIB در توییتر خبر داد.

تیم کلاهبرداری از طریق یک حساب کاربری به نام ShibaInuHQ@ فعالیت می کند. این تیم از هدایای شیب صحبت می کند و به کاربران پیشنهاد می کند برای اخذ این هدایا به وب سایتشان مراجعه کنند. این حساب خود را “حساب رسمی توییتر برای اکوسیستم شیبا اینو” می نامد و تصویری از SHIB Metaverse در قسمت عکس پروفایلش دارد. با همه اینها این اکانت سعی دارد طرفداران SHIB را گمراه کند.

اکنون، آنها طرفداران SHIB را با یک هدیه “SHIB/BONE/LEASH” به ارزش ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار به کیف پول های فعال اتریوم جذب می کنند. به نظر می رسد ارزش فیات برای هدایایی که معمولاً توسط صرافی های کریپتو انجام می شود بسیار بزرگ است.

به گزارش کوین لند و به نقل از یوتودی، افراد در بخش هشدارهای کلاهبرداری از ارتش شیب می خواهند درمورد این موضوع خبررسانی کنند. لوسی در توییتی نوشت که او قبلاً این کار را انجام داده است.

این حساب کلاهبرداری برای اینکه خود را مشروع نشان دهد، پست‌هایی را از حساب‌های رسمی توکن Shiba Inu و SHIB Metaverse ریتوییت می‌ کند. به ویژه، آنها پستی درباره اهدای ۱۰ قطعه زمین مجازی در Metaverse بازنشر کردند.

چند روز پیش، susbarium@ در توییتر خبر یک کلاهبردار را منتشر کرد که ادعا می‌کرد هدیه شبکه آزمایشی شیباریوم را دریافت کرده است. حساب ضد کلاهبرداری SHIB به جامعه شیبا این را هشدار داد که تیم SHIB اخیراً چنین پاداشی ارائه نکرده است.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
احتمال رشد قیمت بیت کوین در ماه اکتبر با توجه به چرخه تاریخی آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا