اخبار

پیش‌بینی بلومبرگ: قیمت بیت کوین در ابر چرخه خود به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد

تحلیلگران بلومبرگ معتقدند رشد ناگهانی بیت کوین به بیش از ۴۳ هزار دلار می‌تواند شروع یک ابر چرخه کریپتویی باشد و آماده است تا قیمت این ارز دیجیتال پرچمدار را به بیش از ۵۰۰ هزار دلار برساند. برخی ادعا می‌کنند که این اتفاق یک تغییر مالی کامل را کلید می‌زند و توجه و نفوذ وال استریت را به این بازار جلب می‌کند.

به گزارش کوین لند و به نقل از finbold، این خوش‌بینی باعث شده که بیت‌ کوین از نظر برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین‌ بیس (Coinbase)، به عنوان محور اصلی گسترش تمدن در غرب در نظر گرفته شود. طبق گزارش بلومبرگ در تاریخ ۴ دسامبر، پیش‌بینی‌ها در مورد ارزش آتی بیت کوین از ۵۰ هزار دلار در کوتاه‌مدت تا بیش از ۵۳۰ هزار دلار متغیر است.

یکی از عوامل مهم در رشد قدرتمند بیت کوین طی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، هجوم قابل‌توجه نقدینگی به این حوزه در طول همه‌گیری کرونا بود. بدون وجود یک جریان نقدینگی واقعی دیگر، احتمال جهش عظیم قیمت دور از ذهن به نظر می‌رسد.

راه‌اندازی ETF بیت کوین مستقر در ایالات متحده مدت‌هاست که به عنوان راه‌حلی برای مشکل نقدینگی در نظر گرفته می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران با وجود صندوق ETF راحت‌تر به بیت کوین دسترسی خواهند داشت. این امر می‌تواند راه را برای میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری جدید در حوزه کریپتو باز کند.

یکی دیگر از عواملی که به رشد گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند پلتفرم X است. این پلتفرم به مرکزی برای بحث‌ و بررسی گسترده رمزارزها تبدیل شده است.

قیمت بیت‌ کوین طی سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته است. با وجود اینکه موفقیت این ارز دیجیتال همچنان ادامه دارد، اما باز هم برای رسیدن به سقف خود در سال ۲۰۲۱ یعنی حدود ۶۹ هزار دلار، نیازمند ۶۵ درصد افزایش قیمت بیشتر نسبت به سطوح فعلی است.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
شکایت از کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ صرافی بایننس!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا