اخبار

غافلگیری بازار رمزارزها از افزایش سه برابری قیمت رمزارز LUNA

ارز دیجیتال جدید شبکه ترا، لونا (LUNA) که پس از فروپاشی شبکه در ماه ژوئن (اردیبهشت-ژوئن) ایجاد شد، در 24 ساعت گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. قیمت این ارز دیجیتال در 9 سپتامبر (18 شهریور) بیش از سه برابر افزایش یافت و از 1.91 دلار به حداکثر قیمت 7.82 دلار رسید. این روند صعودی در روز شنبه ادامه یافت و قیمت لونا توانست بالای 6 دلار باقی بماند.
LUNA در حال حاضر با 6 دلار معامله می شود که 167 درصد در 24 ساعت گذشته پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه 7.20 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات ارزهای دیجیتال در زمان انتشار این انتشار 3300 درصد افزایش یافته است. همچنین، LUNA پنجاه و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

پس از فروپاشی این اکوسیستم، جامعه Terra با درخواست 1623 موافقت کرد و به این ترتیب زنجیره جدیدی ایجاد شد.
بلاک چین اصلی این زنجیره جدید در تاریخ 28 می 2022 (7 ژوئن) به منظور انجام تراکنش های آتی با نام Terra (LUNA) و جایگزینی Terra قبلی راه اندازی شد. زنجیره قبلی به Terra Classic تغییر نام داد، واحد پول اصلی آن به نام LUNC.

ناظران بازار ارزهای دیجیتال از نوسان غیرمعمول LUNA شگفت زده شدند، زیرا هیچ خبر یا تحول خاصی در این شبکه وجود نداشت که باعث جلب توجه معامله گران واقعی شود. داده‌های وب‌سایت LunarCrush نشان‌دهنده اشتیاق شدید در میان سرمایه‌گذاران خرد است، به طوری که تعداد اشاره‌ها و مشارکت‌ها به ارز دیجیتال در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. با این حال، برخی از فعالان بازار معتقدند که “نهنگ ها LUNC خود را برای خرید LUNA می فروشند و بالعکس”.
طبق گزارش قبلی U.Today، LUNC به مدت یک هفته برای پاسخ به ایده مالیات 1.2 درصدی که انتقال ارز دیجیتال را کاهش می دهد، تشکیل جلسه داده است. اکنون LUNC در یک ساعت گذشته حدود 9 درصد افزایش یافته است و ضررهای 24 ساعت گذشته را جبران می کند. LUNC در زمان انتشار با قیمت 6 دلار معامله می شود.

خواندن این مقاله
حجم بازار متاورس چقدر است؟

منبع:u.today

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا