اخبار

حجم بازار متاورس چقدر است؟

موفقیت Metaverse به ایجاد بهترین تجربه هم برای کاربران صنعتی و هم برای کاربران نهایی بستگی دارد. از آنجایی که هیجان بازار 2022 در اطراف پنجره ها به عنوان NFT ظاهر می شود، متاورس مجبور به ایجاد اختلال و نوآوری در فضای حریم خصوصی می شود.
بر اساس گزارش McKinsey & Company، با توجه به کاربران بیشمار و کاربردهای زیاد متاورس، می توان انتظار رشد چشمگیری از این فناوری را داشت. بر اساس این گزارش، متاورس پتانسیل ایجاد ارزشی معادل 5 تریلیون دلار تا سال 2030 را دارد. دستیابی به این هدف مستلزم آن است که Metaverse دستگاه ها (مانند AR/VR)، استانداردهای باز، پلتفرم ها و ابزارهای توسعه را فعال کند. با این حال، موفقیت Metores تا حد زیادی به ایجاد یک تجربه کاربری عالی بستگی دارد.
متاورس به دلیل استفاده واقعی و قانونی تا سال 2030 بین 4 تا 5 تریلیون دلار ارزش خواهد داشت.
تا به امروز، اختراعات و کاربردهای متاورس مورد استقبال بسیاری از صنایع قرار گرفته است برنامه هایی مانند تبلیغات، جلسات مجازی و آموزش مجازی با این حال، بر اساس نتایج نظرسنجی از مدیران ارشد در سال 2022، اکثر ابتکارات Metaverse در صنعت کاربرد پیدا نکردند.
با این حال، متاورس آنقدر بزرگ است که بتوان آن را نادیده گرفت. McKinsey پیش بینی می کند که تا سال 2030، بیش از 50 درصد رویدادهای زنده در Metaverse برگزار می شود. Metaverse همچنین امکان ارتباط بین مردم در سراسر جهان را فراهم می کند.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
بایننس واریز وجه با ارز محلی برزیل را توسط سیستم پرداخت Pix از سر می‌گیرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا