اخبار

زیرمجموعه کامیون سازی تویوتا، تولید چند مدل از محصولات خود برای یک سال متوقف کرد

با توجه به شاخص بورس توکیو “نیکی” آسیا در روز یکشنبه، کامیون و اتوبوس ساز تابعه شرکت تویوتا موتورز ژاپن (NYSE:TM) هینو موتورز (هینو موتورز) پس از گزارش های متعدد. با توجه به رسوایی جعل، این شرکت تولید برخی از کامیون های سنگین و متوسط ​​را حداقل به مدت یک سال متوقف می کند. گزارش تکمیلی: کامیون های متوسط ​​و سنگین پروفیا تا آگوست 2023 تولید نمی شوند.
تعلیق چندین مدل کامیون آخرین نشانه از وخامت اوضاع هینو است، پس از آن که برای اولین بار اعلام کرد که جعل داده ها بر تولید برخی از کامیون های بزرگ این شرکت در ماه مارس تأثیر گذاشته است.
این شرکت از آن زمان گفته است که اطلاعات برخی از موتورها را در سال 2003 جعل کرده است. این حداقل یک دهه زودتر از آنچه در ابتدا ذکر شد است. در نتیجه انتشار، در مجموع حدود 640000 وسیله نقلیه تحت تأثیر قرار گرفتند که پنج برابر تعداد اولیه منتشر شده بود.
هینو ماه گذشته گفت که پس از تحقیقات وزارت حمل و نقل نشان داد که حدود 76000 کامیون کوچک فروخته شده از سال 2019 نتوانسته اند تست ها و بازرسی های موتور مورد نیاز را پشت سر بگذارند، ماه گذشته کامیون های کوچک را به حالت تعلیق درآورد.

تویوتا و چندین خودروساز دیگر که این خودروهای تجاری را تولید می‌کنند، هینو را به دلیل جعل اطلاعات موتور از گروه اخراج کردند. رسوایی گسترده جعل اطلاعات موتور در هینو موتورز ژاپن به دردسر بزرگی برای تویوتای مادر تبدیل شده است که 50.1 درصد سهام هینو را در اختیار دارد.

خواندن این مقاله
رئیس جمهور پاراگوئه قانون تنظیم ارزهای دیجیتال را وتو کرد


شایان ذکر است که هینو در سال 2001 به یکی از زیرمجموعه های تویوتا تبدیل شد و از آن زمان تقریباً تمام مدیران هینو برای تویوتا کار می کنند.

منبع: investing

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا