اخبار

رئیس جمهور پاراگوئه قانون تنظیم ارزهای دیجیتال را وتو کرد

ماریو عبدو بنیتز، رئیس جمهور پاراگوئه، لایحه ای را با هدف به رسمیت شناختن استخراج ارز دیجیتال به عنوان یک فعالیت صنعتی وتو کرد. او استدلال کرد که مصرف بالای برق استخراج معدن می تواند مانع توسعه شود. صنعت ملی باید پایدار باشد. این بخش بیان می‌کند که استخراج کریپتو با نیروی کار کمی سرمایه‌گذاری می‌کند و بنابراین ارزش افزوده مشابهی با سایر فعالیت‌های صنعتی ایجاد نمی‌کند. ارزهای دیجیتال یکی از بزرگترین موتورهای شغلی در سراسر جهان هستند. این چیزی است که نمودار اقتصادی لینکدین نشان می دهد.

نشان می دهد که فرصت های شغلی ارزهای دیجیتال و بلاک چین در ایالات متحده در سال 2021 نسبت به سال 2020 615 درصد افزایش یافته است. به گفته حامی این لایحه، سناتور فرناندو سیلوا فاستی، هدف این قانون ترویج ارزهای دیجیتال است. استخراج معادن با استفاده از برق مازاد انجام شد، اما دولت پاراگوئه در 1 سال تصمیم گرفت فعالیت‌های این کشور را نادیده بگیرد. سنای پاراگوئه سرانجام در 14 ژوئیه این پیشنهاد را تصویب کرد و استخراج کریپتو را به عنوان یک فعالیت صنعتی طبقه بندی کرد. بر اساس این سند، در دوازده ماه گذشته،
سرمایه گذاری صنعتی با رشد 220 درصدی در کشور به 319 میلیون دلار رسیده است، در حالی که تولید ناخالص داخلی در پنج ماه گذشته بوده است.

اگر این نرخ ادامه یابد، صنعت ملی ممکن است به تمام انرژی تولید شده و موجود در کشور برای پایدار ماندن نیاز داشته باشد. لایحه تصویب شده توسط سنا، کارگران معدن را ملزم به درخواست مجوز برای استفاده از انرژی صنعتی می کند. هزینه های پایین انرژی در پاراگوئه از سال 2020، شرکت داخلی و خارجی را تشویق به نصب زیرساخت های پشتیبانی در این کشور کرده است. بر اساس گزارش های مربوط به قیمت جهانی بنزین در دسامبر 2021 (D 1400)، هزینه برق در خانه 0 است.

خواندن این مقاله
آدرس‌ های جدید بیت کوین به بالاترین سطح سالانه رسید

058 دلار در هر کیلووات ساعت و هزینه برق تجاری 0.049 دلار در هر کیلووات ساعت بود.

منبع:cointelegraph

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا