اخبار

«دکتر بیت کوین» ادعا می کند که برای فروش P2P بیتکوین به صورت همتا به همتا به زندان می رود

مارک هاپکینز، کارآفرین رمزارز، همچنین به عنوان دکتر. بیت کوین یا ریسون در توییتر ادعا کرد که او به دلیل شرکت در فروش بیت کوین همتا به همتا بدون مجوز فدرال به 6 تا 15 ماه زندان فدرال محکوم شده است.

با توجه به راهنمای FinCEN 2019 در مورد مدل های کسب و کار مربوط به ارزهای مجازی قابل تبدیل، فروش بیت کوین P2P یک جرم فدرال است.
هاپکینز گفت که یکی از کاربران ناشناس که با او سروکار داشته در یک قرعه کشی تقلبی با استفاده از وجوه غیرقانونی برای خرید بیت کوین از هاپکینز شرکت داشته است.

دکتر بیت کوین اولین بار توسط 15 مامور مسلح FBI در 23 اکتبر 2020 کشف شد و گفته می شود که خانواده وی به مدت پنج ساعت مورد بازجویی قرار گرفتند و 60000 دلار لوازم الکترونیکی ضبط شد. بر اساس یک نسخه دیجیتالی از حکم جستجو و توقیف که هاپکینز ادعا می کند. .
نقض‌های اخیر در سیستم‌های رمزنگاری مرتبط با حریم خصوصی، مانند Tornado Cash، یک میکسر ارزهای دیجیتال مورد تایید مقامات ایالات متحده، نگرانی و عدم اطمینان را در جامعه P2P ایجاد کرده است.

پس از تقریبا دو سال پیگرد قانونی، دکتر. بیت کوین در 21 ژوئن 2021 اعتراف کرد که یک طرح نقدی غیرقانونی ارز دیجیتال را اجرا کرده است.
هاپکینز در 6 سپتامبر شروع به گذراندن محکومیت 15 ماهه خود در مؤسسه اصلاحی فدرال بومونت لی کرد.

منبع:forkast

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
شرکت های Trezor و Wasabi در حال ناشناس کردن تراکنش های رمزارزی هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا