اخبار

شرکت های Trezor و Wasabi در حال ناشناس کردن تراکنش های رمزارزی هستند

طبق گفته های شرکت Trezor و Wasabi، نوعی گزینه جدید به نام ترکیب Coinjoin در آینده نزدیک به کیف پول های سخت افزاری ترزور اضافه می شود. کوین جوین یک فرآیند افزایش دهنده حریم خصوصی است که برای ناشناس کردن نقل و انتقالات در یک بلاکچین استفاده می شود.

در حالت کلی، در این طرح تعدادی از طرفین با هم تراکنش انجام داده و خروجی‌ های تراکنش مصرف‌ نشده (در رمزارزها، یک خروجی تراکنش خرج نشده (UTXO) مقداری از رمزارز را نشان می‌دهد که توسط یک حساب مجاز شده تا توسط حساب دیگری خرج شود.) خود را در یک استخر مخلوط می‌ کنند تا مبدا همه وجوه ناشناس باشد.

روز یکشنبه، حساب رسمی توئیتر واسابی در مورد اضافه کردن طرح افزایش حریم خصوصی به کیف پول های سخت افزاری توییت کرد. در این تاپیک، شخصی از واسابی پرسید که چه زمانی یک «آلبوم» منتشر می‌ کنند، و حساب توئیتر ترزور پاسخ داد: «سلام، ما در حال کار روی اجرای کوین جوین هستیم، نه یک آلبوم. ممنون از اینکه میفهمی.”

این خبر به دنبال تحریم برنامه ترکیبی اتریوم، ترنادو کش، توسط دولت ایالات متحده، است، که همچنین از نوعی کوین جوین و Zero-Knowledge Succinct Non-Interactive Argument of Knowledge (zk-SNARKs) برای واریز و برداشت استفاده می کند. در مارس 2022 (اسفند 1400)، گزارش‌ ها حاکی از آن بود که برخی از خروجی‌ های تراکنش خرج نشده بیت‌ کوین (UTXO) با فرآیند کوین جوین واسابی سانسور می‌ شوند.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
رالی ۲۰۰ درصدی اسنک، آشوب جدیدی در دنیای میم کوین ها ایجاد کرد
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا