اخبار

درخواست غرامت 100 میلیون دلاری Bitgo از Galaxy Digital به دلیل فسخ قرارداد

در 16 آگوست، Bitcoin.com News در گزارشی اعلام کرد: گلکسی دیجیتال، یکی از سرمایه‌گذاری‌های میلیاردر معروف، مایک نووگراتز، قراردادی را برای خرید یک شرکت خدمات مالی دارایی دیجیتال امضا کرده است. Bitgo متوقف شده است. Galaxy Digital قبلاً قرار بود Bitgo را به مبلغ 1.2 میلیارد دلار به صورت نقد و سهام در ماه می 2021 خریداری کند. اما به دلایلی از جمله “عدم ارائه” اسناد مالی Bitgo، به ویژه “صورتهای مالی حسابرسی شده برای سال 2021” که Galaxy آن را متوقف کرده است. .

BitGo بلافاصله پس از اینکه گلکسی اعلام کرد قرارداد را لغو می کند، از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به اظهارات شرکت پاسخ داد. در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط Bitgo، این شرکت ادعا کرد که Galaxy Digital “مسئول تصمیم نادرست خود برای فسخ قرارداد است.” در اطلاعیه Bitgo در تاریخ 13 سپتامبر (22 سپتامبر) توضیح داده شده است که هدف از تشکیل پرونده حل و فصل ادعای “خودداری اشتباه و عمدی از نقض توافقنامه خرید گلکسی” بوده است. برایان تیمونز گفت که بیتگو با شرکت حقوقی کوین امانوئل مستقر در لس آنجلس کار می کند:
“در حالی که Bitgo معتقد نیست این شکایت حاوی اطلاعات محرمانه است، به عنوان بخشی از حفاظت از امنیت اطلاعات در دادگاه سلطنتی دلاور ثبت شده است.”
بیتگو معتقد است که گلکسی دیجیتال باید 100 میلیون دلار غرامت برای فسخ قرارداد بپردازد.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
تاریخ به‌روزرسانی هیجان انگیز یونی سواپ اعلام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا