اخبار

تاریخ به‌روزرسانی هیجان انگیز یونی سواپ اعلام شد

بنیاد یونی سواپ تاریخ احتمالی راه‌اندازی نسخه ۴ این صرافی غیرمتمرکز را اعلام کرد. این نسخه قرار است پس از اجرای ارتقای Dencun اتریوم در شبکه اصلی، عرضه شود.

به گزارش کوین لند و به نقل از کوین تلگراف، بنیاد یونی سواپ، سازمانی که از پروتکل دیفای یونی سواپ پشتیبانی می‌کند، تاریخ راه‌اندازی نسخه ۴ این پروتکل را در سه ماهه سوم سال و پس از اجرای ارتقای Dencun اتریوم اعلام کرد.

این بنیاد در پستی در پلتفرم X، نقشه راه برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی این نسخه جدید به اشتراک گذاشت. یونی سواپ تاکید کرد در حال حاضر، در مرحله اولیه Code Freeze قرار دارد. این مرحله شامل تکمیل کد اصلی، آزمایش، بهینه‌سازی هزینه گس، ارتقای امنیت و نهایی‌سازی محیط برنامه است.

در مرحله دوم، تیم بنیاد یونی سواپ از شرکت‌های حسابرسی (Audit) کمک خواهد گرفت و یک مسابقه حسابرسی نیز برای جامعه جهت بررسی کد نسخه ۴ برگزار خواهد کرد. هدف تیم یونی سواپ از این اقدام این است که کد این پروژه در کل اکوسیستم اتریوم از بهترین حسابرسی برخوردار باشد. مرحله آخر نیز شامل استقرار این صرافی غیرمتمرکز در شبکه آزمایشی خواهد بود تا تنظیمات نهایی آن انجام شود.

طبق گفته بنیاد یونی سواپ، پس از مرحله سوم، نسخه ۴ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ وارد شبکه اصلی اتریوم خواهد شد. این بنیاد تاکید کرد این تاریخ قطعی نیست و به وضعیت ارتقای Dencun اتریوم بستگی دارد.

تا این لحظه، تاریخ احتمالی اجرای شبکه اصلی ارتقای Dencun در ۱۳ مارس ۲۰۲۴ تعیین شده است و احتمال تغییر آن وجود دارد.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
آماده افزایش قیمت کادانو باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا