اخبار

دبی برای انتقال بخشی از ادارات دولتی به متاورس آماده می شود

به گزارش وبسایت خبری news.bitcoin، دولت دبی قصد دارد بخشی از اداره های دولتی خود را به متاورس وارد کند و به کاربران اجازه دهد در آینده اقداماتی را در این امکانات انجام دهند. این گام بعدی کشوری خواهد بود که قبلاً استراتژی “متاورس دبی” خود را به عنوان بخش مهمی از آینده امارت معرفی کرده است.

شراد آگاروال (Sharad Agarwal)، مدیر ارشد شرکت متاورسی Cybergear مستقر در دبی، در یک همایش محلی با موضوع متاورس در مورد این فرآیند صحبت کرده و گفته است ساخت این مناطق و استقرار عملکرد آنها بسیار زمان بر است. اکنون کشور امارات در پی یافتن اشخاص ثالثی است که می توانند در انتقال برخی از ادارات کشور به دنیای مجازی کمک کننده باشند.

دبی یکی از کشورهایی است که برنامه ای جهانی برای تبدیل متاورس به یک صنعت سودآور در آینده را در نظر گرفته است. استراتژی “متاورس دبی”، مجموعه ای از دستورالعمل‌هاست که هدف آن کمک 1 درصدی متاورس به تولید ناخالص داخلی کشور برای سال 2030 و ارائه 42000 شغل مجازی تا همان سال است. کشورهای دیگری مانند کره جنوبی نیز سرمایه گذاری زیادی برای توسعه صنعت متاورس خود اختصاص داده اند.

از نظر آگاروال یکی از کاربردهایی که فناوری متاورس می تواند در آینده داشته باشد بازار املاک و مستغلات است. رگولاتور دارایی های مجازی این کشور اخیراً فعالیت خود را در متاورس راه اندازی کرده و یکی از پیشگامان این فضا به شمار می آید.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
بیش از ۳ درصد از عرضه اتریوم از زمان آپدیت لندن سوزانده شده است

منبع: news.bitcoin

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا