اخبار

بنیاد سولانا با ادعای SEC مبنی بر اوراق بهادار بودن SOL مخالفت کرد

بنیاد سولانا در توییتر با معرفی کردن توکن SOL به عنوان یک اوراق بهادار توسط SEC مخالفت خود را اعلام کرده است. SEC در دادخواست خود علیه بایننس، توکن بومی سولانا را یک اوراق بهادار خواند.

به گزارش کوین لند و به نقل از theblock، بنیاد سولانا به طور صریح با توصیف کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از توکن بومی سولانا، SOL، به عنوان یک اوراق بهادار، “مخالف” است.

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده در دادخواست پر سر و صدای خود علیه بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، صرافی بایننس، در تاریخ ۵ ژوئن، SOL و ۱۱ رمزارز دیگر را به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته است.

اگرچه بنیاد سولانا قاطعانه با معرفی SOL به عنوان یک اوراق بهادار مخالفت دارد، اما این سازمان عام‌المنفعه که وظیف سرپرستی از شبکه سولانا را بر عهده دارد، ادعا کرده “از مشارکت مداوم سیاست‌گذاران به عنوان شرکایی سازنده در تنظیم مقررات در جهت دستیابی به شفافیت قانونی در این مسائل برای هزاران کارآفرین فعال در فضای دارایی‌های دیجیتال در سراسر ایالات متحده استقبال می‌کند.”

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که قیمت SOL پس از کاهش بیش از ۲۶ درصدی در هفته گذشته، حالا تثبیت شده است.

سایر مخالفان

شرکت پالیگان لب (Polygon Lab) نیز با بنیاد سولانا هم نظر است. تیم توسعه و رشد بلاک چین پالیگان اعلام کرد که MATIC “خارج از ایالات متحده توسعه یافته، خارج از ایالات متحده پیاده‌سازی شده و تا به امروز روی جامعه جهانی که شبکه را پشتیبانی می‌کند تمرکز داشته است.” آنها همچنین گفتند:

MATIC از روز اول بخش ضروری فناوری پالیگان بوده و ایمنی شبکه را تضمین کرده – و تا به حال نیز همینطور بوده است.

همانطور که The Block در تاریخ ۹ ژوئن گزارش داده است، پلتفرم معاملاتی فین‌تک Robinhood در تاریخ ۲۷ ژوئن پشتیبانی خود را از SOL و MATIC، و همچنین ADA کاردانو متوقف خواهد کرد.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
بایننس این آلت کوین جدید شبکه کازماس را لیست کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا