اخبار

بلک راک نگران سردرگمی سرمایه گذران در پی اجرای قانون جدید ESG

واشنگتن ( رویترز) – بزرگترین مدیر دارایی در جهان بلکراک شرکت (بازار بورس:بلک). این هفته به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هشدار داد که قوانین پیشنهادی این کشور با هدف مبارزه با “شستشوی سبز” توسط مدیران صندوق سرمایه گذاران را گیج خواهد کرد.

بلکراک ادعا در نامه ای این هفته در پاسخ به یک ثانیه واصل ممکن است پیشنهاد به تمبر از ادعاهای بی اساس توسط بودجه در مورد محیط زیست خود ساخته شده, اجتماعی و حاکمیت شرکتی (به عنوان مثال) اعتبار. این قوانین همچنین با هدف ایجاد استانداردسازی بیشتر در اطراف افشای اس جی.

تنظیم کننده ها و فعالان نگران هستند که وجوه ایالات متحده به دنبال پول نقد در محبوبیت سرمایه گذاری سرمایه گذاری ممکن است سهامداران گمراه کننده بیش از اعتبار خود را.

در حالی که بلکراک اذعان کرد که نیاز به افزایش نظارت, تقاضای ثانیه برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی وجوه باید استراتژی های دسته بندی و توصیف تاثیر تخریب خود را زیر سوال, استدلال چنین جزییاتی می تواند سرمایه گذاران در مورد چقدر اس جی واقعا مهم است که مدیران انتخاب سهام و اوراق قرضه گمراه.

بلکراک در نامه خود نوشت:” الزامات پیشنهادی پتانسیل شستشوی سبز را افزایش می دهد و منجر به سردرگمی سرمایه گذار می شود.

“ماهیت دانه ای الزامات به ناچار منجر به افشای اطلاعات اختصاصی در مورد این استراتژی ها می شود و مزیت رقابتی این بینش های منحصر به فرد را کاهش می دهد.”

همچنین در موضوع این است که چگونه پیشنهاد ثانیه به تشریح چگونه صندوق های سرمایه گذاری باید به بازار عرضه می شود و چگونه مشاوران سرمایه گذاری باید استدلال خود را فاش زمانی که برچسب زدن یک صندوق.

خواندن این مقاله
XRPL در سه ماهه دوم علیرغم نگرانی های شکایت SEC رشد می کند

در حالی که صندلی ثانیه گری گنسلر در بیانیه ماه مه گفت: اقدامات پاسخ به رشد تقاضای سرمایه گذار برای چنین جزییاتی, گروه های صنعتی هشدار می دهند هدف این سازمان به استاندارد برچسب تخمگذار می تواند انتخاب سرمایه گذار را کاهش دهد.

انجمن صندوق های مدیریت شده گفت که همچنین از هدف کمیته حمایت می کند تا افشای بهتر را ارتقا دهد اما با نگرانی ها.

“نیاز به یک مشاور برای افشای گسترده در مورد چگونگی ادغام عوامل تخمین—مهم نیست که چقدر اتفاقی در نظر گرفتن ممکن است…—در تاکید بی بر روی یک استراتژی غیر مادی در غیر این صورت منجر خواهد شد,” این گروه گفت.

منبع: investing

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا