اخبار

نهنگ‌ها برای کسب سود در اکتبر این ۳ آلت کوین را خریداری کرده‌اند

با توجه به افزایش تقاضای نهنگ‌ها، بیت کوین کش (BCH) و دو آلت کوین با ارزش بالای دیگر در موقعیت خوبی قرار گرفته‌اند و می‌توانند در اکتبر ۲۰۲۳ سود قابل‌توجهی را به سرمایه‌گذاران خود ارائه دهند.
به گزارش کوین لند و به نقل از beincrypto، پس از کاهش ۱۱ درصدی مارکت کپ کلی بازار آلت کوین‌ها در ماه آگوست، این معیار روند نزولی خود را تا حدی کاهش داده و یک افزایش ۲ درصدی را در ماه سپتامبر تجربه کرده است.

نهنگ‌های کریپتویی از نوسانات اخیر این صنعت و رویدادهای کلان مثبت برای کسب سودهای بالقوه از برخی آلت‌کوین‌ها در ماه اکتبر ۲۰۲۳ استفاده کرده‌اند. تجزیه و تحلیل‌های آنچین، سه رمزارز مگاکپ را که نهنگ‌ها در حال خرید آنها هستند، مشخص کرده‌اند.

بازارهای رمزارزی واکنش مثبتی به رویدادهای مهم اقتصاد کلان از جمله توقف فعلی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و تأیید صندوق ETF قراردادهای آتی اتریوم نشان داده‌اند. آیا این سه آلت کوین با مارکت کپ بزرگ، سودی که از آنها انتظار می‌رود را در ماه اکتبر برای نهنگ‌های کریپتو ارائه می‌دهند؟

نهنگ‌ها بار دیگر بیت کوین کش را به سمت بالا هدایت می‌کنند

همانند اولین رالی قیمت بیت کوین کش که در ژوئن ۲۰۲۳ آن را به سقف سالیانه ۳۲۹ دلاری رساند، نهنگ‌ها دوباره در حال هدایت BCH به صدر چارت‌ پیشتازان بازار هستند.

قیمت BCH در این هفته سطح ۲۵۰ را رو به بالا شکست. داده‌های آنچین نشان می‌دهند که گروهی از نهنگ‌های قدیمی BCH که ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون از این توکن را نگهداری می‌کنند، یکی از اصلی‌ترین دلایل این رالی است.

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده، این نهنگ‌ها بین ۲۱ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۱۵۰ هزار BCH را انباشت کرده‌اند.

موجودی کیف پول نهنگ‌های بیت کوین کش در مقابل قیمت
موجودی کیف پول نهنگ‌های بیت کوین کش در مقابل قیمت

این گروه از نهنگ‌های رمزارزی آخرین هفته از ماه سپتامبر را نیز به خرید بیت کوین کش مشغول بودند. با قیمت فعلی ۲۴۰ دلاری BCH، این توکن‌های جدید تقریباً ۳۶ میلیون دلار ارزش دارند.

خواندن این مقاله
آپتیمیزم ایردراپ توکن‌ های OP را به کاربران واجد شرایط انجام داد

جالب است که این گروه خاص از نهنگ‌ها با تقریب نسبتاً دقیقی توانسته بودند برای رالی ژوئن ۲۰۲۳ زمان‌بندی کنند. آنها بین ۲۰ ژوئن و ۶ جولای، یعنی زمانی که قیمت BCH بیش از ۱۵۰٪ افزایش پیدا کرد، ۴۲۰ هزار BCH خریدند.

با این حال، همچنان باید دید که آیا این نهنگ‌ها در ماه اکتبر نیز به خرید بیت کوین کش ادامه می‌دهند یا با بلوغ بازار گاوی، سبد خود را بوسیله آلت‌ کوین‌های با مارکت کپ کمتر تنوع می‌بخشند.

سرمایه‌گذاران بزرگ جریان‌ سرمایه‌ خود را به چین لینک تغییر می‌دهند

قیمت چین لینک با یک رشد ۳۰ درصدی به عنوان یکی از پرسودترین توکن‌های ماه سپتامبر در رتبه‌بندی ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار ظاهر شده است.

به نظر می‌رسد که آزمایش موفقیت‌آمیز توکنیزه‌سازی SWIFT و رشد بخش دارایی‌های واقعی (RWA)، به روند صعودی اخیر LINK کمک کرده است. داده‌های آنچین نیز نشان می‌دهند که نهنگ‌های رمزارزی توجه زیادی به این مسئله داشته‌اند.

به عنوان یک مثال، نمودار IntoTheBlock نشان می‌دهد که بین ۱۷ سپتامبر و ۲ اکتبر جابجایی‌های نهنگ‌ها از ۳۰ تراکنش به ۲۱۸ تراکنش افزایش یافته‌ است.

نکته قابل‌توجه اینجاست که ۲۱۸ تراکنش ثبت‌شده توسط نهنگ‌ها در تاریخ ۲ اکتبر بیشترین تعداد تراکنش نهنگ‌ها از ۲۴ جولای ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

موجودی کیف پول نهنگ‌های چین لینک در مقابل قیمت
موجودی کیف پول نهنگ‌های چین لینک در مقابل قیمت

تراکنش‌های بزرگ همانطور که از نامشان پیداست مجموع تعداد معاملات تاییدشده‌ای هستند که مبلغ آنها از ۱۰۰ هزار دلار فراتر می‌رود.

به دلایل مختلف، افزایش این چنینی و مداوم فعالیت نهنگ‌های رمزارزی به طور معمول برای قیمت یک دارایی مثبت تلقی می‌شود. این امر نقدینگی بازار را افزایش می‌دهد و به فعالین بازار اسپات امکان انجام معاملات کارآمدتری را می‌دهد.

اما مهم‌تر از همه، وقتی این دسته از سرمایه‌گذاران خرید می‌کنند، سایر سرمایه‌گذاران کوچک که به صورت استراتژیک عمل می‌کنند، به حفظ نگرشی مثبت ترغیب می‌شوند.

اگر نهنگ‌های چین لینک فعالیت‌های معاملاتی خود را همچنان در این سطح حفظ کنند، احتمالاً اصلاح اخیر قیمت به زیر ۸ دلار به زودی جبران خواهد شد. اگر این پیش‌بینی همچنان درست باقی بماند، هولدرهای LINK می‌توانند همانند ماه گذشته انتظار کسب سود‌های مشابهی را در ماه اکتبر داشته باشند.

خواندن این مقاله
فروپاشی ۱۰ درصدی بایننس با انتشار انواع FUD پیرامون این صرافی

سرمایه‌گذاران نهادی به میکر روی می‌آورند؟

قیمت میکر نیز یکی دیگر از رمزارزهای اصلی بوده که در ماه سپتامبر از رشد معیارهای اقتصاد کلان بهره‌مند شده است. مدت کوتاهی پس از اعلام خبر توقف افزایش نرخ بهره فدرال آمریکا در تاریخ ۲۰ سپتامبر، تعداد تراکنش‌های بزرگ میکر روند رو به رشد خود را آغاز کرد.

نمودار زیر نشان می‌دهد که میکر در تاریخ ۱۹ سپتامبر تنها ۹ تراکنش تاییدشده را از طرف نهنگ‌ها به ثبت رسانده‌ است. اما این عدد از آن زمان به طور مداوم افزایش پیدا کرده و در تاریخ ۲ اکتبر با ۱۰۲ تراکنش بزرگ به سقف ۶ ماه اخیر خود رسیده است.

معاملات نهنگ‌های میکر در مقابل قیمت
معاملات نهنگ‌های میکر در مقابل قیمت

افزایش چشم‌گیر تراکنش‌های بزرگ که در نمودار بالا نیز مشهود است نشان می‌دهد که نهنگ‌های MKR به محض اعلام خبر توقف افزایش نرخ بهره فدرال وارد عمل شده‌اند. بنابراین، این آمار و ارقام بیان می‌کنند که سرمایه‌گذاران سازمانی به طور فزاینده‌ای برای نرخ پس‌انداز جذاب ۸ درصدی DAI به میکر روی آورده‌اند.

لارم به ذکر است که جلسه بعدی فدرال رزرو در تاریخ ۱ نوامبر برگزار خواهد شد. بنابراین، ممکن است نهنگ‌های خوش‌بین MKR زمان کافی برای افزایش قیمت این رمزارز در ماه اکتبر داشته باشند.

برای جمع‌بندی باید گفت که نهنگ‌های رمزارزی، توکن‌های بیت کوین کش (BCH)، چین لینک (LINK) و میکر (MKR) را برای کسب سود‌های احتمالی در اکتبر ۲۰۲۳ خریداری می‌کنند.

اگر الگوی داده‌های تاریخی باز هم تکرار شوند، هولدرها می‌توانند انتظار این را داشته باشند که تقاضای اخیر نهنگ‌ها منجر به افزایش قیمت قابل‌توجهی شود. با این حال، اگر احساسات صعودی برای بلندمدت در بازار رمزارزها باقی نماند، خرس‌ها ممکن است دوباره کنترل را به دست گیرند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا