اخبار

کاردانو همچنان پله های ترقی را طی می کند

تراکنش ها از ۴ میلیون فراتر رفت

کاردانو با افزایش حجم تراکنش، راه اندازی پروژه های متعدد و توسعه فعال در اکوسیستم خود شاهد رشد قابل توجهی است. در دو ماه گذشته، بیش از ۴ میلیون تراکنش را پردازش کرد و ۸ پروژه جدید را جذب کرد، ۱۷ پروژه دیگر آن نیز در حال توسعه است. علاوه بر این، پیشرفت‌های تکنولوژیکی آن، از جمله افزایش سیاست‌های توکن و رشد اسکریپت‌های Plutus برای قراردادهای هوشمند، به گسترش آن کمک می کند.

ابتکار تأمین مالی جامعه محور، Project Catalyst نیز با مشارکت قوی جامعه در رأی گیری برای پیشنهادهای تأمین مالی، به رشد آن کمک می کند. توکن اصلی کاردانو ، ADA، افزایش قیمت را تجربه کرده است که نشان دهنده احساسات مثبت بازار آن است.

به گزارش کوین لند و به نقل از newsbtc، علیرغم رشد، کاردانو با رقابت بازیکنان مطرحی مانند اتریوم و عدم قطعیت نظارتی مواجه است. با این حال، سیستم Proof-of-Stake سازگار با محیط زیست آن را متمایز می کند و به آن اجازه می دهد تا تراکنش هایی با تأثیر زیست محیطی کمتری در مقایسه با سایر بلاک چین ها انجام دهد. در نتیجه، شتاب رشد اخیر Cardano آینده‌ای امیدوارکننده را نشان می‌دهد، اما برای موفقیت بلندمدت باید رقابت، مقررات و نگرانی‌های پایداری را دنبال کند.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
ترند شدن دوج کیلر و شیبا اینو در فهرست برترین ارزهای دیجیتال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا