اخبار

ترند شدن دوج کیلر و شیبا اینو در فهرست برترین ارزهای دیجیتال

دوج کیلر (LEASH) و شیبا اینو (SHIB)، دو توکن اکوسیستم Shiba Inu، در فهرست ارزهای دیجیتال پرطرفدار CoinMarketCap پیشرو هستند.

در فهرست پنج ارز دیجیتال پرطرفدار، LEASH در جایگاه اول قرار گرفت و SHIB در رتبه دوم قرار گرفت.

این امر مطابق با ثبت یک جهش بزرگ در حاکمیت اجتماعی شیب در آغاز هفته است. هفته گذشته برای جامعه شیبا اینو بسیار مهم بود، زیرا شیتوشی کوساما، رهبر شیبا اینو، به مسیر بعدی و برنامه‌های جدید حکمرانی اکوسیستم اشاره کرد.

قابل ذکر است که شیب و دوج کیلر (LEASH) در حکمرانی جامعه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. آنها موارد استفاده جدید را برای توکن های اکوسیستم Shiba Inu رونمایی می کنند. Shytoshi Kusama هفته گذشته، خلاصه ای از ساختار جدید حکمرانی برای اکوسیستم شیبا را در یک پست وبلاگ ارائه کرد.

حاکمیت دوج کیلر، بن، تریت و شیب

SHIB، LEASH، BONE و TREAT، چهار توکن اصلی اکوسیستم SHIB، هر کدام حکمرانی خاص خود را خواهند داشت. کوساما با اشاره به نحوه استفاده از آنها در حاکمیت، اظهار داشت: شیب خود جامعه را اداره می کند؛ بن بر فناوری در جامعه حکومت می کند و از آن حمایت می کند؛ لیش یا دوج کیلر بر حفاظت از جامعه حاکم است و همچنین انحصار را فراهم می کند؛ و Treat بر پروژه های جامعه حکومت می کند و آنها را ارتقا می بخشد.

براساس اخبار شیبا اینو، موارد استفاده حاکمیتی برای هر دو توکن علاقه و توجه زیادی را به سمت آنها جلب می کند. لوسی (یکی از توسعه دهندگان شیب) در توییتی در ۶ ژوئیه از جامعه خواست تا به LEASH توجه کنند. زیرا او یک اسکرین شات از کوساما را به اشتراک گذاشت، که نشان می دهد حاکمیت LEASH موضوع مهمی است.

خواندن این مقاله
سهم هولدرهای بلندمدت از عرضه بیت کوین به بالاترین سطح در ۷ سال گذشته رسید

کوساما همچنین به تاریخ احتمالی راه اندازی شیباریوم اشاره کرد. این پلتفرم به احتمال زیاد در کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین که در اوت امسال در تورنتو برگزار خواهد شد، راه اندازی می شود. این خبر نیز ممکن است علاقه به توکن‌ های اکوسیستم Shiba Inu را برانگیخته باشد. بحث در مورد شیباریوم ممکن است تسلط یا حاکمیت اجتماعی SHIB و LEASH را افزایش داده باشد.

طبق اخبار کوین لند، شیب و دوج کیلر یا لیش، همراه با توکن‌های TREAT و BONE، توسط بلاک‌چین شیباریوم استفاده خواهند شد.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا