اخبار

سهم هولدرهای بلندمدت از عرضه بیت کوین به بالاترین سطح در ۷ سال گذشته رسید

Maartunn، یکی از تحلیلگران فعال در پلتفرم CryptoQuant، اخیراً در مقاله ای اشاره کرد که سهم دارندگان طولانی مدت (بیش از 6 ماه) از عرضه بیت کوین به 75٪ رسیده است. سطوحی که از سال 2015 دیده نشده است.
با توجه به CryptoPotito، بررسی نظرات سرمایه گذاران بلند مدت بسیار مهم است. زیرا این قسمت از دارندگان به عنوان شرکت کنندگان با تجربه بازار شناخته می شوند و افرادی هستند که مراحل و رویدادهای مختلفی را در بازار ارز دیجیتال پشت سر گذاشته اند.
به گفته مارتون، این دارندگان به طور کلی و از نظر آماری تمایل کمتری به بارگیری یا فروش ذخایر دارند و همچنان از بازار و ارزش بیت کوین حمایت می کنند.
بیت کوین در چند ماه گذشته در چرخه نزولی گیر کرده است و بعید است حداقل در کوتاه مدت از این وضعیت خارج شود.
نمودار بالا همچنین نشان می دهد که واحدهای معاملاتی بیت کوین از سرمایه گذاران جدید به دارندگان بلندمدت در حال حرکت هستند.
برخی دیگر از کارشناسان معتقدند که بیت کوین برای مدت نسبتاً طولانی زیر سطح 20000 دلار باقی می ماند. PlanB، خالق مدل محبوب پشته به جریان (S2F) می گوید که بیت کوین احتمالاً اولین جهش قابل توجه خود را از زمان هاوینگ بعدی در اوایل سال 2024 تجربه خواهد کرد.
از سوی دیگر قیمت پایین بیت کوین در کنار افزایش هش ریت و سختی استخراج، شرایط صنعت ماینینگ را بسیار سخت کرده است.
مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، بنیانگذار گروه تجاری Eight (Eight)، همچنان نسبت به آینده بیت کوین خوشبین است. او پیش بینی کرد که بیت کوین می تواند با وجود نوسانات کم در هفته های اخیر، یک شکست شدید را تجربه کند و در ۲ تا ۳ هفته آینده به ۳۰۰۰۰ دلار برسد.

خواندن این مقاله
افزایش 44 درصدی ارزش رمزارزهای قرارداد هوشمند در پی نزدیک شدن به ادغام اتریوم
این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا