اخبار

پیش‌بینی آینده رندر توسط تحلیلگران برتر بازار

هدف بعدی قیمت RNDR کجاست؟

شبکه غیرمتمرکز رندر نتورک (Render Network) و توکن بومی آن، رندر (RNDR)، اخیرا با احساسات مثبت فعالان و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال روبرو شده است.

تحلیلگران برتر بازار کریپتو به تقویت چشم‌انداز فاندامنتال رندر معتقدند و همچنین، از لحاظ تکنیکالی نیز شرایط مساعدی را برای این توکن متصور هستند.

در همین راستا، تحلیلگر برتر بازار، Altcoin Sherpa که سابقه درخشانی در زمینه تحلیل و همچنین معاملات موفق دارد، در رابطه با رندر می‌گوید:

از نظر من ورود به بازار رندر در محدوده قیمتی پایین‌تر از ۷ دلار فرصت بسیار مناسبی است.

برخی دیگر از تحلیلگران نیز بیان کرده‌اند که علی‌رغم کاهش سرعت روند صعودی و گذراندن دوره تثبیت، توکن رندر همچنان پتانسیل رشد قیمتی قابل توجهی را دارد.

در این رابطه RENDER_DADDY اظهار کرد که رندر در حال گذراندن دوران تثبیت برای رسیدن به بالاترین سطح خود است و با وجود این از ابتدای فوریه بیش از ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

علاوه بر این، SatsDiji از افزایش علاقه کاربران به حوزه هوش مصنوعی و خدمات مربوط به آن گفت و اضافه کرد که رندر یک پروژه کلیدی در این حوزه است. او معتقد است رندر پس از عقب افتادن از سایر ارزهای دیجیتال فعال در این حوزه، به زودی افزایش قیمتی مشابهی خواهد داشت.

در زمان نگارش خبر، قیمت رندر با افزایش تقریبا ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت حدود ۷.۸۷ دلار معامله می‌شود.

با افزایش تحرکات در شبکه رندر، تحلیلگران پیش بینی می‌کنند این توکن به زودی بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۸.۷۶ دلار را که مربوط به اواخر سال ۲۰۲۱ است را می‌بیند و از آن نیز فراتر خواهد رفت.

خواندن این مقاله
بایننس و ترس از تکرار سرنوشت FTX!

 

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا