اخبار

بایننس و ترس از تکرار سرنوشت FTX!

صرافی بایننس ممکن است توسط وزارت دادگستری آمریکا به کلاهبرداری متهم شود اما دادستان‌ ها برای جلوگیری از تکرار سرنوشت صرافی FTX در حال بررسی گزینه‌ هایی با ریسک کمتر هستند.

به گزارش کوین لند و به نقل از coindesk، در واکنشی فوری به انتشار این خبر، قیمت بیت کوین (BTC) و بایننس کوین (BNB) کاهشی شدند. اتفاقی که نشان دهنده میزان اهمیت این ماجرا است.

مقامات ایالات متحده نگران هستند که یک کیفرخواست علیه صرافی بایننس ممکن است صنعت کریپتو را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل آن‌ ها در حال بررسی گزینه‌ های جایگزینی مانند جریمه نقدی و یا توافق با صرافی هستند.

صرافی بایننس تا این لحظه واکنش رسمی و بیانیه مشخصی را منتشر نکرده است.

اوایل سال جاری میلادی کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از بایننس و مدیر عامل آن به دلیل فرار عمدی از قوانین ایالات متحده شکایت کرد. اتفاقی که بیانگر نظارت بیشتر و تحقیقات گسترده‌ تر پیرامون این صرافی بود.

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان است و اتهامی شبیه به این می‌ تواند کل بازار را دچار ریزشی تاریخی کند. تجربیات ناموفق گذشته و تاثیر آن روی سرمایه‌ های مردم باعث شده است که مقامات آمریکایی محتاطانه‌ تر نسبت به روند اجرای این اتهام اقدام کنند تا عواقب کمتری را در پی داشته باشد.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
روز پیتزای بیت کوین مبارک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا