اخبار

پالیگان به ادعای SEC مبنی بر اوراق بهادار بودن MATIC پاسخ داد

شرکت Polygon Labs ادعا کرده که در تلاش خود برای گسترش استفاده از توکن MATIC، به استفاده از آن در ایالات متحده آمریکا تاکیدی نداشته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در دعوی قضایی خود علیه بایننس، توکن پالیگان را به عنوان یک اوراق بهادار دسته‌بندی کرده است.

به گزارش کوین لند و به نقل از theblock، شرکت Polygon Labs به ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مبنی بر اینکه MATIC به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌ نشده دسته‌بندی می‌شود، پاسخ داد.

Polygon Labs پس از بیان این نکته که توکن MATIC “در خارج از ایالات متحده توسعه یافته، خارج از ایالات متحده پیاده‌سازی شده و تا به امروز بر روی جامعه جهانی که شبکه را پشتیبانی می‌کند، تمرکز داشته است”، ادعا کرده که “MATIC از روز اول بخش ضروری فناوری پالیگان بوده و از ایمن بودن شبکه اطمینان حاصل کرده – و همچنان به همین شکل باقی مانده است.”

تیم توسعه و رشد بلاک چین پالیگان نیز با اشاره به اینکه MATIC “در دسترس گروه گسترده‌ای از افراد قرار گرفته”، ادعا کرد که “اقدامات آنها به کشور آمریکا معطوف نبوده است.”

تحلیل پالیگان نشان می‌دهد که قیمت توکن MATIC بعد از افت بیش از ۳۳ درصدی در هفته‌ی گذشته، در روز گذشته تقریباً ۲ درصد کاهش یافته است.

SEC ارزهای خاصی را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده

اظهار نظر شرکت Polygon Labs پس از حذف توکن MATIC و توقف پشتیبانی از توکن‌های SOL سولانا و ADA کاردانو در پلتفرم معاملاتی فین تک Robinhood صورت گرفت. تصمیمی که در نتیجه‌ دسته‌بندی تعدادی از کوین‌ها و توکن‌ها به عنوان اوراق بهادار توسط SEC اتخاذ شده است.

خواندن این مقاله
صرافی FTX می تواند یک میلیارد دلار دیگر برای خرید شرکت های آسیب هزینه کند

SEC در دعوی قضایی خود علیه بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، به صراحت MATIC و ۱۱ توکن دیگر را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده است.

USD و BNB بایننس، SOL سولانا، ADA کاردانو، FIL فایل‌ کوین، ATOM کازماس هاب، SAND سندباکس، MANA دیسنترالند، ALGO آلگوراند، AXS اکسی اینفینیتی و COTI کوتی نیز توسط این رگولاتور به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شده‌اند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا