اخبار

نرخ تسلط معامله گران آسیایی بر عرضه بیت کوین از آمریکایی‌ها پیشی گرفته است

به گزارش کوین لند داده‌های وب‌سایت گلسنود (Glassnode) نشان می‌دهد که توزیع جغرافیایی بیت کوین در سال گذشته به‌شدت تغییر کرده است. طبق این داده‌ها، تسلط نهادها و سرمایه‌گذاران آمریکایی بر عرضه بیت کوین که در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به اوج خود رسیده بود، با کاهش قیمت این ارز دیجیتال کاهش یافته است.

این وب‌سایت اعلام کرده که نرخ تسلط آمریکا در توزیع جغرافیایی بیت کوین ۱۱ درصد کاهش یافته و سهم اروپا ۱.۱ درصد رشد کرده است. علاوه بر این، سهم منطقه آسیا هم ۹.۹ درصد افزایش یافته است.

وب‌سایت گلسنود باور دارد که افزایش علاقه معامله‌گران آسیایی به بیت کوین در رشد سهم این منطقه از بازار و عرضه بیت کوین تأثیرگذار بوده است. این وب‌سایت ادامه داده است:

بازار اروپا در سال گذشته نسبتاً خنثی بوده‌؛ اما رشد نرخ تسلط منطقه آسیا از عرضه بیت کوین چشمگیر بوده است.
علاوه بر این، گلسنود تأکید کرده است که بعد از شکایت کمیسیون بورس و أوراق بهادار آمریکا از صرافی بایننس و متهم کردن آن به ۱۳ اتهام مختلف، سرمایه‌گذاران بیت کوین‌های زیادی را از آن خارج کرده‌اند. این وب‌سایت اعلام کرده است:

خالص جریان خروجی بیت کوین از صرافی بایننس بعد از شکایت کمیسون بورس و أوراق بهادار از آن به‌طور چشمگیری افزایش یافته و به حدود ۱۴ هزار بیت کوین رسیده است. گفتنی است که این جریان خروجی، هشتمین جریان خروجی بزرگ صرافی بایننس محسوب می‌شود.

منبع: Dailyhodl

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
دوج کوین به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا