اخبار

نتیجه دعوی ریپل باعث رالی ۵۰ درصدی بازار آلتکوین ها شد!

بازار گسترده‌ تر ارزهای دیجیتال، به استقبال پیروزی بزرگ ریپل در دعوای SEC رفت. بیشتر آلتکوین ها شاهد افزایش سهموی همراه با افزایش قیمت XRP هستند.

کاردانو، سولانا، پالیگان و استلار شاهد بالاترین افزایش بودند. هر کدام از آنها بین ۲۵ تا ۵۰ درصد افزایش یافتند. از آنجایی که XRP اوراق بهادار نیست، نتیجه دعوای Ripple علیه SEC تأثیر زیادی بر این ارزهای دیجیتال دارد.

ماه گذشته، SEC همانطور که علیه صرافی Coinbase شکایت کرد، ADA، SOL، MATIC و XLM را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرد. نتیجه پرونده Ripple این امید را در بین سرمایه گذاران ایجاد می کند که این آلتکوین ها ممکن است دیگر در دسته اوراق بهادار قرار نگیرند.

صرافی های برتر ایالات متحده پس از حکم دادگاه در مورد XRP با مشکل مواجه شدند. با قیمت اخیر آلتکوین حجم معاملات در صرافی های کریپتو به بالاترین حد خود رسید که منجر به نقدینگی های بیشتر شد.

قیمت سولانا (SOL) همچنان افزایش می یابد و اخیراً در هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت. برخی از تحلیلگران محبوب ارزهای دیجیتال پیش بینی کردند که افزایش قیمت سولانا ۲۰ برابر است.

رالی آلتکوین ها: اتریوم از ۲۰۰۰ دلار عبور کرد

حکم XRP شور و شعف خاصی در بازار گسترده ‌تر ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان اتریوم (ETH) نیز با افزایش ۸ درصدی قیمت خود از ۲۰۰۰ دلار عبور کرد.
تا زمان انتشار این مقاله از کوین لند، اتر (ETH) با قیمت ۲۰۱۲ دلار با ارزش بازار ۲۴۱ میلیارد دلار معامله می شود. توجه داشته باشید که یک مقاومت قوی برای اتر در قیمت ۲۱۰۰ دلار وجود دارد. زیرا ۱ میلیون آدرس ۲۷ میلیون ETH در محدوده قیمتی بین ۲۰۴۰ تا ۲۱۰۰ دلار خریداری کردند.

خواندن این مقاله
جنت یلن: به یک چارچوب نظارتی قوی برای رمزارزها نیاز داریم

آلتکوین‌ های دیگر مانند دوج کوین، پولکادات و آوالانچ نیز بیش از ۱۰ درصد در رشد گسترده‌ تر بازار کریپتو سهیم بودند.

پس از شکایت ریپل، برخی از قانون گذاران طرفدار رمزارز قبلاً پیشنهاد کرده اند که حکم ریپل به قانون تبدیل شود. تام ایمر، نماینده اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده، گفت:

پرونده ریپل پیشرفتی عظیم در اثبات این است که یک توکن از قرارداد سرمایه گذاری که ممکن است بخشی از آن باشد یا نباشد، جدا و متمایز است. بیایید آن را قانون کنیم.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا