اخبار

قابلیت های شگفت انگیز ابزار جدید GPT-4 هوش مصنوعی

چت ربات۴ ( GPT-4)، آخرین مدل هوش مصنوعی است که به تازگی از ابزار جدیدی پشتیبانی می کند. این ابزار انبار اطلاعات فضا و زمان (Space and Time) است که تحلیل اطلاعات را برای کسب و کار ها شفاف تر و غیر قابل تغییر می کند. همچنین این ابزار از منابع بیشتری برای کسب اطلاعات استفاده می کند.

فضا و زمان، ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی مبتنی بر SQL است که اطلاعات را به خوبی پردازش می کند.

توسعه دهندگان این ابزار می گویند این ابزار یک پلتفرم اطلاعاتی است که با تعدادی از ابزارهای هوش مصنوعی (AI) متنوع ادغام می شود.

این ابزار فرصت های فنی جدیدی برای کارآفرینان دیجیتال، توسعه دهندگان، سرمایه گذاران فناوری، تحلیلگران و مهندسان اطلاعات ایجاد می کند. این عمل به طور قابل توجهی باعث کاهش موانع سیستم های پردازش اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاربران آینده و علاقمندان به سرمایه گذاری در AI می شود.

علاوه بر این، کاربران می توانند به اطلاعات ارزشمندی بدون نیاز به تخصص یا منابع اضافی دست یابند. به تبع آن فرآیند کار با اطلاعات سریعتر، دموکراتیکتر و عمومی تر خواهد بود.

طبق اخبار ارز دیجیتال، با این ابزارها، رابطه ها و مدل های ML / AI با یک کلیک قابل دسترسی هستند.

قابلیت های جدید چت ربات هیوستون هوش مصنوعی

چت رباتی که توسط Space and Time طراحی شد، تعامل بین کاربران و مکانیزم های پردازش اطلاعات را آسان می کند. با استفاده از سؤالات ساده، کاربران می توانند هر سؤالی را درباره داده بپرسند و پاسخ خود را به صورت SQL دریافت کنند.

خواندن این مقاله
مشکل دنبال‌ كننده‌ های جعلی در توییتر ارزهای دیجیتال همچنان پابرجاست!

به گزارش کوین لند و به نقل از یوتودی، Space and Time در سه ماهه اول تا دوم سال ۲۰۲۳ با تعدادی از شرکت های پیشرو در بازار از جمله Bitget Exchange و WeMade مشارکت می کند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا