اخبار

شیبا اینو با به ‌روزرسانی جدیدش، جامعه را شگفت زده می کند!

اعضای جامعه اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) امروز هیجان زده هستند. زیرا این میم کوین در توئیتر از آخرین به روز رسانی، یعنی اصلاح وب سایتش سخن گفت.

وبسایت تابستانی می شود

به گفته این تیم، سایت جدید Shiba Inu از فصل تابستان الهام گرفته شده است و اکنون آماده راه اندازی است. وب سایت جدید جزئیات بیشتری را نشان می دهد. این صفحه اکوسیستم ها و قابلیت‌ های برتر پروتکل از جمله شیباریوم، Shibacals، Shib the Metaverse، و Shibaswap و چندین مورد دیگر را به خوبی نشان می دهد.

پروتکل Shiba Inu می ‌گوید که اصلاح این وب‌ سایت تنها یکی از اولین ‌ها از سری محصولاتی است که در تابستان امسال عرضه می شود.

شیباریوم تاکنون یکی از بزرگترین موفقیت ‌های شیبا اینو است. Shibarium برای رقابت با پالیگان و آربیتروم طراحی شد. این پلتفرم همچنین علاقه زیادی را هم از سوی توسعه دهندگان و هم از سوی کاربران ایجاد کرد.

از زمان راه‌ اندازی شبکه آزمایشی PuppyNET، تعداد زیادی کاربر را با میلیون ‌ها تراکنش ثبت‌ شده در سراسر جهان جذب کرده است. همانطور که شیتوشی کوساما گفت، شیباریوم اصلی در تابستان امسال بر روی شبکه راه اندازی می شود.

تاثیر بر قیمت شیبا اینو

رشد مداوم در اکوسیستم شیب اشتیاقی در جامعه ایجاد کرد که این میم کوین همچنان در بین ۲۰ پروتکل برتر قرار دارد.

به نقل از کوین گیپ، با راه اندازی برنامه ها، محصولات و خدمات بیشتر در اکوسیستم شیب، تقاضا برای توکن آن در حال افزایش است. روندی که در صورت تحقق به افزایش قابل توجه قیمت آن کمک می کند.

خواندن این مقاله
رشد عرضه غیرنقدی بیت کوین؛ آیا سرمایه‌گذاران بلند‌مدت نگاهی صعودی دارند؟

در زمان نگارش این مقاله از کوین لند، هر توکن SHIB با قیمت لحظه ای ۰.۰۰۰۰۰۸۳۱۵ دلار معامله می شود. بنابراین شیب ۴.۰۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۱۳ درصد در دوره هفته به تاریخ (WTD) ارزش گذاری می شود. پیش‌ بینی می‌ شود که این الگوی رشد زمانی ادامه یابد که Shibarium در شبکه اصلی شروع به کار کند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا