اخبار

شیباریوم پله های ترقی را یکی یکی طی می کند!

با رسیدن پاپی نت شیباریوم به ۳۱ میلیون تراکنش، پروتکل Shibarium به نقطه عطف جدیدی رسید.

پلتفرم آزمایشی Shibarium در سه حوزه کلیدی از جمله تعداد کل تراکنش ها، بلوک های تولید شده و آدرس های کیف پول بسیار پیشرفت کرده است. تنها چند هفته مانده تا شبکه اصلی آن فعال شود.

جدیدترین نقطه عطف شیباریوم

طبق گزارشات PuppyScan، پلتفرم راه ‌حل مقیاس‌ بندی L2 از تعداد کل تراکنش‌ های ۳۱ میلیونی عبور کرد. به طور خاص، از زمان راه اندازی شبکه آزمایشی PuppyNet، این پروتکل در مجموع ۳۱،۸۲۰،۳۳۰ تراکنش را پردازش کرد.

این رقم با افزایش های چشمگیر دیگری از جمله کل بلوک تولید شده تکمیل شد که از زمان آغاز به کار به ۱,۸۱۰,۰۷۹ رسید. استفاده از پلتفرم PuppyNet از زمان راه اندازی آن چشمگیر بوده است. در زمان نگارش این مقاله از کوین لند، در مجموع ۱۷,۰۶۲,۴۸۳ کیف پول ایجاد شد و در حال حاضر روی این پروتکل کار می کنند.

پروتکل شیباریوم به منظور کمک به مقیاس اتریوم ایجاد شد. این پروتکلی است که توسط تیم شیبا اینو در تلاش برای ایجاد ارزش بیشتر برای همه اعضای اکوسیستم خود طراحی و ایجاد شد.

راه‌ اندازی Shibarium به خوبی برنامه ریزی شده است و انتظارات رو به رشدی برای انتشار آن وجود دارد. زیرا شبکه‌ های Layer-2 در اتریوم در سال گذشته موفقیت های زیادی به دست آوردند. پس از راه اندازی شبکه اصلی، Shibarium به دنبال ایجاد جامعه خود و به دست آوردن سهم بزرگتری در بازار است. این پلتفرم می خواهد در جایگاهی قرار بگیرد که با شرکت هایی مانند پالیگان، آربیتروم و اپتیمیسم رقابت کند.

خواندن این مقاله
تاریخ به‌روزرسانی هیجان انگیز یونی سواپ اعلام شد

مبنایی برای افزایش قیمت شیبا

پروتکل شیباریوم آماده است که به طور کلی به تقویت اکوسیستم شیبا اینو کمک کند. شیبا اینو در ابتدا تنها به عنوان یک میم کوین در نظر گرفته می شد. اما طراحی Shibarium مهمترین محور آن برای تبدیل شدن به یک قرارداد هوشمند خواهد بود.

توسعه پروتکل Shibarium ماه‌ هاست که ادامه دارد و تاکنون تعدادی از پروتکل‌ ها علاقه‌ مندی به ایجاد و همکاری با آن را ابراز کرده اند. راه‌اندازی Shibarium، در کنفرانس آینده ‌پژوهی بلاک چین به افزایش قیمت SHIB به بالاترین سطح جدید کمک می‌ کند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا