اخبار

با پامپ قیمت بیت کوین، کندل هفتگی آن بالای ۳۷ هزار دلار بسته شد

دلیل رشد BTC چیست؟

قیمت بیت کوین در هفته‌ای که گذشت تقریبا در یک وضعیت خنثی بود و گاوها و خرس‌ها هیچکدام تمایلی به قدرت نمایی نداشتتد. با این حال، ارزش بازار بیت کوین همچنان در بالای ۷۰۰ میلیارد دلار باقی ماند که نشان می‌دهد در هفت روز گذشته علی‌رغم عدم رشد چشمگیر قیمت، در هیچ روزی بیت کوین شاهد فشار فروش نبوده است.

به گزارش کوین لند، با اعلام خبر پیروزی خاویر مایلی (Javier Milei) در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، کندل هفتگی قیمت بیت کوین مقاومت ۳۷ هزار دلاری را شکست و شاهد نوسانات صعودی بود. خاویر مایلی که طرفدار بیت کوین است، می‌خواهد اقتصاد از هم فروپاشیده و درهم شکسته آرژانتین را سر و سامان دهد.

او که اعتقادی به شانه کردن موهایش ندارد، قبلا اعلام کرده بود که فروش اعضای بدن برای کسب درآمد باید قانونی اعلام شود. مایلی وعده داده با آزاد کردن آرژانتینی‌ها از شر سیاست‌های پولی بانک مرکزی این کشور، کاری می‌کند که هر فرد معمار سرنوشت خود باشد. به هر حال، او که به گرمایش زمین اعتقادی ندارد در ساعات اخیر باعث گرم شدن بازار بیت کوین شده است.

شاخص ترس و طمع بیت کوین با رشد در شبانه‌روز گذشته، روی عدد ۷۴ و طمع شدید ایستاده است و قیمت اکنون در حدود ۳۷۲۱۳ دلار معامله می‌شود.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده: تتر، دلار آمریکا را جعل می‌کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا