اخبار

بایننس معاملات مارجین بانک را آغاز کرد!

قیمت BONK دوباره صعودی می‌شود؟

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی در جهان، روز سه شنبه از اضافه کردن میم کوین بانک (BONK) شبکه سولانا به سرویس مارجین خود خبر داد. بر اساس بیانیه رسمی بایننس، بانک اکنون به عنوان یک دارایی قابل‌استقراض جدید و به صورت جفت ارز BONK/USDT، در حالت کراس مارجین (cross margin) و مارجین ایزوله (isolated margin)، در این صرافی در دسترس است.

این حرکت پس از اعلام لیست شدن سه جفت ارز معاملاتی برای BONK توسط این صرافی و در میان تقاضای زیاد برای این میم کوین انجام شد، اما آیا می‌تواند باعث بهبود قیمت این میم کوین شود؟

به گزارش کوین لند، صرافی بایننس هفته گذشته جفت ارزهای معاملاتی اسپات جدیدی را برای بانک، مانند BONK/USDT، BONK/FDUSD و BONK/TRY، در میان تقاضای گسترده کاربران خود راه‌اندازی کرد. بایننس همچنین بانک را به سرویس Convert خود اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد این میم کوین را با کارمزد صفر معامله کنند.

در این میان، صرافی‌های رمزارزی دیگری از جمله کوین بیس و Crypto.com نیز بانک را در پلتفرم‌های خود لیست کردند. همه این عوامل دست به دست هم دادند و باعث شدند که قیمت بانک تنها در یک ماه، بیش از هزار درصد صعود کند.

در زمان نگارش این خبر، بانک در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۷۷ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با اوج ۰٫۰۰۰۰۳۴۲ دلاری خود در ۱۵ دسامبر، بیش از ۴۵ درصد افت دارد. با این حال، این میم کوین در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهانه، همچنان رشد قابل‌توجه ۷۵ و ۳۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
پیش‌بینی آینده رندر توسط تحلیلگران برتر بازار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا