اخبار

گزارشات حاکی از آن است که شیبا اینو در مسیر احیا قرار دارد!

بنا بر گزارشات Santiment، شیبا اینو (SHIB) نشانه هایی از بازگشت و احیا را نشان می دهد. SHIB در آخر هفته شاهد افزایش متوسط ۸ درصدی قیمت بود که باعث افزایش علاقه در میان معامله‌ گران شد.

در اکتبر ۲۰۲۱، شیب به بالاترین حد خود رسید، در همان زمان محبوبیت و علاقه سرمایه گذاران به این میم کوین دوچندان شد. اما پس از رسیدن به اوج، ارزش بازار این میم کوین نزدیک به ۹۰٪ کاهش یافت و SHIB را از رادارهای معامله گران خارج شد.

به نقل از کوین لند، موج راه اندازی میم کوین های جدید که در ماه می به بازار ارزهای دیجیتال سرازیر شدند، در این کاهش نقش داشتند. این توکن ‌ها نوسانات بالاتری داشتند و معامله ‌گران و سرمایه ‌گذارانی را که به دنبال سودهای کوتاه‌ مدت هنگفت بودند جذب کردند. در نتیجه، شیبا اینو، با نوسانات نسبتاً پایین‌ تر اما سطوح ریسک مشابه، درخشندگی خود را از دست داد و از توجه ها محو شد.

حرکات دلگرم کننده شیبا اینو

با این حال، گزارش اخیر Santiment یک روایت مثبت برای SHIB ارائه می دهد. طبق این گزارش تراکنش‌ ها و فعالیت های اخیر نهنگ‌ ها نشانه‌ های دلگرم ‌کننده‌ ای است که نوید بازگشت این میم کوین را می دهد. به نظر می رسد که شیب به آرامی توجه معامله گران را دوباره جلب می کند و احتمالاً زمینه را برای یک روند صعودی جدید فراهم می کند.

با این حال، لازم است بدانید در حالی که این معیارها دلگرم‌ کننده هستند، بازار ارزهای دیجیتال به طرز عجیبی غیرقابل پیش‌ بینی است. به ویژه بخش میم کوین های بازار با نوسانات قیمتی چشمگیر روبرو هستند. آنها به شدت تحت تأثیر احساسات و تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند که هر دو می توانند به سرعت تغییر کنند.

خواندن این مقاله
داده‌های درون‌زنجیره‌ای: اوج‌گیری انباشت بیت کوین میان سرمایه‌گذاران کوچک و متوسط

در حالی که به نظر می رسد قیمت شیبا اینو در مسیر احیا قرار دارد، بازیابی شکوه سابق این کریپتو می تواند چالش برانگیز باشد. به سرمایه گذاران و معامله گران توصیه می شود قبل از هر گونه تصمیم گیری در مورد معاملات، احتیاط کنند و دقت لازم را به عمل آورند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا