اخبار

پشتیبانی پلتفرم Degenscore از NFT دوج کوین

Degenscore، یک سرویس محبوب ساخت رزومه زنجیره ای، اعلام کرده است که اکنون از Doge NFT پشتیبانی می کند. DozenScore پلتفرمی است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از پروتکل های مالی غیرمتمرکز مختلف، سطح فعالیت خود را مشاهده کنند. طرفداران این پروژه NFT اکنون می توانند با تعامل با پروژه ده ها امتیاز کسب کنند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک توکن NFT به نمایندگی از میم سکه نمادین “Doge” در سال 2010 (2019) به قیمت 4 میلیون دلار در ژوئن فروخته شد. این توسط آتسوکو ساتو، یک معلم مهدکودک در ژاپن ساخته شده است که از سگ شیبا اینو به نام کابوسو الهام گرفته شده است.

چند ماه بعد، PleasrDAO شروع به فروش کسری آن از طریق پلتفرمی به نام Fractional.art که NFTها را به بخش های کوچکتر تقسیم می کند، کرد. توکن های تکه تکه شده DOG نامیده می شدند.

مالکیت کسری این امکان را برای خریداران عادی فراهم می‌ کند که بخشی از یک NFT گران قیمت را دریافت کنند که قبل از این قادر به خرید کل آن نبودند. این امر دسترسی وسیع تری به این بخش رو به رشد فراهم می کند. صاحب اثر هنری آن را در یک خزانه از یک پلتفرم خاص قرار می دهد که امکان صدور توکن های NFT ERC-20 را فراهم می کند.

200 کیف پول با بیش از یک میلیون توکن DOG وجود دارد. در مجموع، بیش از 10000 کاربر قبلاً در پروژه Dogecoin NFT سرمایه گذاری کرده اند.

منبع: u.today

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
خرید بیت کوین در کف قیمتی توسط مدیرعامل Devere
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا