اخبار

وضعیت بازار: واریز بیت کوین از نهنگ‌ها به صرافی‌ها در آستانه افزایش نرخ بهره و اعلام نرخ تورم جدید در آمریکا

در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا برای تصمیم گیری درباره افزایش مکرر نرخ بهره بانکی در این کشور و اعلام سطح تورم ماه قبل در آمریکا، مقدار زیادی بیت کوین انباشته شد. حساب خرس در بورس اوراق بهادار در همین حال، قیمت همچنان بالای 20000 دلار است
به گزارش کوین دسک، پس از انتشار گزارشی از سوی دولت آمریکا در روز گذشته که نشان می داد نرخ تورم در این کشور با سرعت کمتر از حد انتظار رشد کرده است، قیمت بیت کوین نیز افزایش یافته است.
اهمیت این گزارش از آن جهت است که می توان به این نکته اشاره کرد که تلاش های بانک مرکزی آمریکا برای کاهش نرخ رشد قیمت کالاها و خدمات در سریلانکا موفقیت آمیز بوده و به جای تمدید این سیاست ها، این سازمان می تواند به زودی متوقف شود. . سیاست پولی سخت آن؛ رویکردی که در آن تداوم یا قدرت به عنوان یک عامل منفی در قیمت دارایی‌های پرریسک، از سهام گرفته تا بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.
بازگشت بیت کوین به بالای 20000 دلار در هفته گذشته، بازار را بیشتر از قبل صعودی کرده است. بیت کوین از ابتدای هفته جاری (دوشنبه گذشته) 5.6 درصد رشد داشته است و در صورت بسته شدن کندل هفتگی با همین افزایش، شاهد بهترین عملکرد هفتگی بیت کوین در یک ماه و نیم خواهیم بود. اما آزمایش اصلی بیت کوین در اواسط هفته جاری پس از جلسه بانک مرکزی آمریکا انجام می شود و در آن تصمیم گیری می شود که آیا مجدداً نرخ بهره بانکی در این کشور افزایش یابد یا خیر.
اکثر معامله گران انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا تصمیم بگیرد که نرخ بهره بانکی را در این کشور 0.75 درصد افزایش دهد، همانطور که در چند دوره گذشته انجام داده است. اما مهم ترین نکته در مورد این نشست شاید توصیه از سخنرانی رئیس فدرال رزرو آمریکا جروم پاول باشد که مربوط به نشست بعدی این سازمان در ماه دسامبر است.
استفاده از ابزارهای تحلیل زنجیره ای می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا از استراتژی های بازاریابی مناسب استفاده کنند. به عنوان مثال، در هفته گذشته، اربابان بزرگ یا نهنگ ها مقدار زیادی بیت کوین را در یک بیت کوین قرار داده اند.
برای سرمایه گذارانی که به آینده بازار خوشبین هستند، این می تواند نشانه بدی تلقی شود. زیرا هدف مالکان از سرمایه گذاری ثروت خود در وسط بورس معمولاً فروش است.
از سوی دیگر، این هجوم ممکن است تنها یک اقدام پیشگیرانه در آستانه انتشار نرخ تورم اکتبر در ایالات متحده در 10 نوامبر باشد. این را هم اضافه کنیم که طبق نمودار فوق، به نظر می رسد سپرده نهنگ ها در بورس ها از 25 اکتبر (3 آبان) تثبیت شده است.

خواندن این مقاله
ورشکستگی فرست ریپابلیک بنک
این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا