اخبار

نمایندگی لامبورگینی در شهر آستین تگزاس  رمزارزها را به عنوان شیوه پرداخت می پذیرد

بزرگترین نمایندگی لامبورگینی در شهر آستین، مرکز ایالت تگزاس، در حال حاضر خدماتی را به مشتریان جدید و فعلی خود ارائه می دهد. در نتیجه این خدمات در این نمایندگی امکان پرداخت با پول مورد نظر مشتریان وجود دارد.
این نمایندگی لامبورگینی اکنون با BitPay، یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ارزهای دیجیتال در جهان، شریک شده است. بیت پی به مصرف کنندگان و کسب و کارها اجازه می دهد تا با ارزهای رمزنگاری شده تراکنش کنند. این نوع تراکنش ها کارمزد بسیار کمی دارند و سریع، امن و ساده هستند.
همه مشتریانی که برای خرید وسیله نقلیه وارد نمایندگی آستین لامبورگینی می شوند، می توانند با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال خرید کنند.
برخی از فروشندگان خودرو مانند نمایندگی لامبورگینی در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا، گالری خودرو وگاس و خانه حراج خودرو RM Sotheby’s با BitPay در این زمینه همکاری می کنند. این شرکت با ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP)، دای (DAI می دهد) پرداخت می کند. ، دلار بایننس (BUSD)، بیت کوین پیچیده (WBTC)، پکسوس (USDP) و دلار جمینی (GUSD).

منبع:prweb

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
شیبا اینو همچنان با رالی خود از سایرین پیشی می گیرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا