اخبار

نظر تحلیلگر: بیت کوین تا سال 2023 از 100000 دلار فراتر می رود و بزرگترین اشتباه تاریخ آغاز می شود

Credible Crypto، یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال در توییتر، گفت که قیمت بیت کوین در سال 2023 از 100000 دلار فراتر خواهد رفت. اما پس از آن بازار نزولی بزرگی وجود خواهد داشت.
به گزارش کوین تلگراف، طبق سناریوی ارائه شده توسط Credible Crypto، طی نصف شدن بعدی بیت کوین، شاهد رسیدن قیمت به پایین 10000 دلار خواهیم بود.
در حالی که تقریباً در میان تحلیلگران اتفاق نظر وجود دارد که سه ماهه چهارم سال 2022 مطابق با پایان بازار نزولی سال 2018 است، تعداد کمی از این تحلیلگران از این بازه زمانی به عنوان یک نقطه بحرانی یاد می کنند.
فیلیپ سوئیفت، بنیانگذار LookIntoBitcoin، پیش بینی می کند که بازار نزولی کنونی تنها چند ماه ادامه خواهد داشت. اما از سوی دیگر، بسیاری از تحلیلگران هستند که همچنان قیمت های جدید بیت کوین را پیش بینی می کنند.
به گزارش Credible Crypto، دوره رونق بازار بیت کوین پس از سال 2023 است. اما امسال به عنوان یک نقطه عطف بزرگ برای این ارز دیجیتال ذکر شده است.
به گفته وی، پس از ثبت رکورد جدید نه کمتر از 100000 دلار در سال 2023، بیت کوین بی سابقه سقوط کرده است. به گفته این تحلیلگر، پایین چرخه نزولی بعدی زیر پایین ترین چرخه فعلی 17600 دلار خواهد بود و خریداران باید تا سال 2025 در سطح 10000 دلار وارد بازار شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
کاهش ۱۵درصدی حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز در ماه اوت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا