اخبار

موج عرضه توکن‌های حاوی نام توییتر و دوج کوین پس از توییت جنجالی ایلان ماسک

به تازگی ایلان ماسک تصویری از سگ شیبا اینو در توییتر منتشر کرده که تی شرتی با آرم توییتر پوشیده است. پس از انتشار این توییت، توکن های تقلبی زیادی با نام های توییتر و دوج کوین در شبکه های اتریوم و بایننس هوشمند چین (BSC) راه اندازی شدند.
به گزارش CoinDesk، ایلان ماسک، رهبر شبکه اجتماعی که اخیرا خرید توییتر را تکمیل کرده است، اوایل امروز توییت کرد که سگ شیبا اینو او یک تی شرت منقش به آرم توییتر به تن داشت. کدو تنبل مخصوص هالووین با لوگوی توییتر را در این تصویر مشاهده می کنید.
اکنون، شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield اعلام کرد که ۶۷ توکن که پس از این توییت با نام توییتر و دوج‌کوین (مانند BabyDogeTwitter و SpaceTwitterDoge) در شبکه‌های مختلف بلاک چین راه‌اندازی شدند، تنها چند ساعت پس از راه‌اندازی بیش از Si، از دست داده‌اند. 90 درصد از ارزش آن، که 45 با افت به 100٪. در مجموع، این جریان باعث ضرر چند هزار دلاری برای سرمایه‌گذارانی شد که از این توکن تقلبی بی‌خبر بودند یا از روی فرصت‌طلبی خریدند.
به گفته Packshield، 42 مورد از این توکن ها کلاهبرداری های Honeypot بودند. یعنی این توکن ها می توانند مجوزهای مرتبط با کیف پول صاحبان خود را تغییر دهند و هدف نهایی آنها این است که توکن ها را در کیف پول قربانی به حسابی تحت کنترل کلاهبردار واریز کنند.
علاوه بر این کلاهبرداری ها، توییت جدید ایلان ماسک قیمت Dogecoin را نیز افزایش داد که طی 24 ساعت گذشته شاهد جهش 27 درصدی ارز دیجیتال بود. توکن Dogelon Mars نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درصد افزایش قیمت داشت و Shiba Inno نیز در این بازه زمانی ۸ درصد افزایش قیمت داشت.
این جهش‌های خارق‌العاده در شرایطی رخ داده است که بازار به طور کلی نوسانات زیادی را تجربه نکرده است، در حالی که بیت‌کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته حدود 1 درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند.
ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین مردان جهان و بزرگترین حامی Dogecoin است، بنابراین واکنش او به این میم سکه تأثیر بسیار قابل توجهی بر احساسات سرمایه گذاران و قیمت آن دارد.
از زمانی که ایلان ماسک خرید توییتر را تکمیل کرد، Dogecoin به طور پیوسته در حال رشد بوده و قیمت آن را در هفت روز گذشته نزدیک به 160 درصد افزایش داده است.

خواندن این مقاله
توجه ویژه معامله گران کوتاه مدت به رالی ۸۴ درصدی شیبا اینو
این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا