اخبار

شرکت Hive، ظرفیت استخراج اتریوم را به سایر رمزارزها منتقل می کند

در 6 سپتامبر، Hive Blockchain Technologies گزارش ماینینگ خود را برای ماه آگوست منتشر کرد که در مورد “رکوردشکنی ماهانه بیت کوین” و انتصاب یک عضو مشاور عمومی جدید بود. Hive همچنین در مورد انتقال آینده شبکه اتریوم از Proof of Work (PoW) به Proof of Stake (PoS) صحبت کرد.
هایو در ماه آگوست 6.49 تراهش در ثانیه (TH/s) هش اتش را به زنجیره اتریوم اختصاص داد و در 30 روز گذشته به طور میانگین 6.19 تراهش بر ثانیه بوده است. شرکت استخراج ارز دیجیتال همچنین در مورد ارتقاء Bellatrix و تاریخ تخمینی ادغام صحبت کرد. این شرکت در حال آماده شدن برای انتقال است و هش GPU خود را به سایر ارزهای دیجیتال اختصاص خواهد داد.
هایو روز سه‌شنبه گفت: «ما در حال حاضر تجزیه و تحلیل استخراج سایر کوین‌های قابل استخراج با GPU را در دسته‌ای از پردازنده‌های گرافیکی خود آغاز کرده‌ایم و آنها این هفته قبل از ادغام در حال آزمایش هستند. تیم فنی این شرکت در حال پیاده سازی استراتژی برای استفاده بهتر از ظرفیت 6.5 ترابایت ماینینگ اتریوم در صورت انتقال اتریوم به Proof of Pilo به سایر ارزهای رمزپایه قابل استخراج با GPU هستند.
ظرفیت استخراج هایو عمدتاً به استخراج بیت کوین اختصاص دارد، اما همچنین اشاره شده است که استخراج اتریوم نیز سودآور شده است. هایو خاطرنشان می کند که عملیات استخراج اتریوم این شرکت “از لحاظ تاریخی 3 تا 4 برابر بیشتر از استخراج بیت کوین در هر مگاوات درآمد ایجاد کرده است.” در ماه آگوست، با احتساب استخراج 16.7 بیت کوین در روز، هایو موفق شد در مجموع 518.8 بیت کوین استخراج کند. این شرکت همچنین ادعا می کند که حدود 4 هش یا 3900000 ترابایت به بلاک چین بیت کوین اختصاص داده شده است.

خواندن این مقاله
کلینیک مایو برای طراحی کارآزمایی بالینی از فناوری بلاک چین بهره می برد

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا