اخبار

شرایط ماینرها سخت‌تر از همیشه؛ استخراج بیت کوین زیر ۲۰هزار دلار صرفه ندارد

در ماه اکتبر، ماینرهای بیت کوین شاهد افزایش هش ها بودند و این میزان به 245 اگزاهش در ثانیه رسید. این وضعیت منجر به کاهش قیمت هش و در نتیجه کاهش سود ماینینگ شد. علاوه بر این، در 24 اکتبر (2 نوامبر)، قیمت بیت کوین به پایین ترین سطح خود یعنی 66.8 دلار در هر پتا رسید.
طبق تعریف Cointelegraph، طبق تعریف Luxor Technologies، هش ریت درآمدی است که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به ازای هر واحد هش به دست می‌آورند، که کل قدرت محاسباتی است که توسط استخراج‌کنندگان پردازش تراکنش‌ها در شبکه اثبات کار استفاده می‌شود.
گسترش فعالیت های معدنی که باعث ایجاد رقابت در بین ماینرها می شود. افزایش استفاده از ماینرهای ASIC که کارآمدتر از مدل های جایگزین هستند و محبوبیت اتریوم باعث شده است که برخی از شرکت های استخراج قفسه های خالی ماینرهای غیرفعال GPE Ethereum را با ماینرهای بیت کوین ASIC پر کنند.
در نتیجه، در زمانی که قیمت بیت کوین کاهش یافت، نرخ هش افزایش یافت که منجر به تعدیل سختی شبکه شد. همانطور که انتظار می رفت، پس از افزایش نرخ هش و سختی شبکه، قیمت به 0.0658 دلار در هر بشکه در روز کاهش یافت و سودآوری ماینرها را کاهش داد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
افزایش قیمت فچ‌.ای‌آی تا کجا ادامه دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا