اخبار

رشد ۲۰ درصدی پپه و تثبیت بیت کوین در قیمت ۲۷ هزار دلار

قیمت پپه (PEPE) پس از چند روز افت پیاپی، با یک بازگشت نسبتاً قابل توجه، بهبود یافته است.

دیروز بیت کوین تلاش کرد تا سطح مقاومت ۲۷ هزار دلاری را بشکند، اما به دلیل کاهش حجم معاملات آخر هفته، نتوانست به این مهم دست یابد و قیمت آن نسبتاً ثابت ماند.

آلت‌ کوین‌ها نیز در حال حاضر هیچ گونه حرکت قابل توجهی ندارند، اتریوم دوباره قیمت ۱۸۰۰ دلار را بدست آورده و بایننس کوین نیز در بالای ۳۱۰ دلار پامپ شده است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر ثابت مانده است

به گزارش کوین لند و به نقل از cryptopotato، چند روز گذشته برای پادشاه رمزارزها خوب پیش نرفت. همه چیز از روز چهارشنبه شروع شد، یعنی زمانی که قیمت بیت کوین به محض انتشار آمار CPI آمریکا برای ماه آوریل، از ۲۷،۵۰۰ دلار به ۲۸،۴۰۰ دلار افزایش یافت.

با وجود اینکه بیت کوین روند صعودی خود را ادامه می‌داد، اما به سرعت روند آن برعکس، و حدود ۲۰۰۰ دلار دامپ شد. در نهایت قیمت بیت کوین به کف چند هفته گذشته خود یعنی ۲۶،۶۰۰ دلار (در صرافی Bitstamp) رسید.

گاوها سعی کردند که از رکود قیمت جلوگیری کنند و بیت کوین را به سمت هدف ۲۸ هزار دلاری بازگردانند، اما یک ریجکت شدید بیت کوین را به ۲۷ هزار برگرداند. همانطور که به آخر هفته نزدیک می‌شدیم، بیت کوین بار دیگر به زیر سطح ۲۶ هزار سقوط کرد که برای اولین بار در دو ماه گذشته رخ داده بود.

خواندن این مقاله
تحلیلگر بلومبرگ: روند فعلی بیت کوین یک تفاوت کلیدی با سال ۲۰۱۸ دارد

با این حال، قیمت بیت کوین توانست اندکی بهبود پیدا کند و حتی در ۲۴ ساعت گذشته سطح ۲۷ هزار دلار را هم تست کرده، اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است. در حال حاضر، قیمت این رمزارز تنها چند اینچ با ۲۷ هزار دلار فاصله دارد، اما مارکت کپ (market cap) آن دوباره به ۵۲۰ میلیارد دلار رسیده است. دامیننس (dominance) این رمزارز نیز نسبت به آلت کوین‌ها با ۴۶/۳٪ در مقیاس روزانه ثابت مانده است.

رشد پپه دوباره شروع می‌شود؟

بیشتر بحث‌ها در حوزه کریپتو در یک ماه گذشته درباره میم کوین جدید پپه بوده است. این ارز دیجیتال احتمالاً بهترین عملکرد را در بین سایر رمزارزها داشته و مارکت کپ آن در این بازه زمانی از ۱ میلیون دلار به تقریباً ۲ تریلیون دلار رسیده، به گونه‌ای که بسیاری از سرمایه‌گذاران را یک شبه ثروتمند کرده است.

با داغ‌تر شدن بحث‌ها درباره آن، پپه در صرافی‌های مختلفی همچون بیت‌مکس و بایننس لیست شد. و این همان جایی بود که پپه بیش از نیمی از ارزش خود را در روزهای اولیه پس از لیست شدن در صرافی‌های مختلف به دلیل فشار فروش از دست داد.

در ۲۴ ساعت گذشته، پپه با افزایش قیمت ۲۰ درصدی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. با این حال، در تایم فریم هفتگی، پپه همچنان در ضرر بیش از ۳۰ درصدی قرار دارد.

در مقابل، برخی از آلت کوین‌های با مارکت کپ بالاتر، مانند اتریوم، بایننس کوین، XRP، کاردانو، دوج کوین و سولانا در این روزها به آرامی حرکت می‌کنند.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا