اخبار

رشد قیمت YFI تا بیش از ۱۰٬۰۰۰ دلار

یرن فایننس به فضای لیکویید استیکینگ اتر وارد می‌شود

توسعه‌دهندگان یرن فایننس اعلام کردند به زودی سرویسی برای لیکویید استیکینگ در این پروتکل عرضه خواهد شد. با راه‌اندازی این سرویس، کاربران می‌توانند تنها با استفاده از یک توکن، به پروژه‌های لیکویید استیکینگ متعددی دسترسی داشته باشند. به دنبال این خبر، قیمت توکن YFI روز جمعه رشدی 39 درصدی را تجربه کرد و حجم معاملات آن 5 برابر شد.

به گزارش کوین دسک و به گفته توسعه‌دهندگان یرن فایننس، با توجه به محبوبیت لیکویید استیکینگ در میان سرمایه‌گذاران، کاربران می‌توانند با استفاده از توکن مذکور به راحتی از این بخش استفاده و سود کسب کنند.

به دنبال این خبر، قیمت توکن YFI که اوایل هفته 7200 دلار بود، از 10٬000 دلار فراتر رفت و به بالاترین سطح خود از سپتامبر سال 2022 (شهریور 1401) رسید. قیمت YFI در زمان نگارش خبر 8٬744 دلار است.

نمودار قیمت YFI در تایم‌فریم روزانه؛ منبع: تریدینگ ویو
حساب توییتری یرن فایننس روز سه‌شنبه در رابطه با توکن لیکویید استیکینگ خود نوشت:

توکن لیکویید استیکینگ yETH را معرفی می‌کنیم. با استفاده از این توکن می‌توانید در پروژه‌های لیکویید استیکینگ مختلفی مشارکت کنند و با توزیع ریسک خود، بازدهی کسب‌شده را افزایش دهید.

برخی از تحلیلگران معتقدند عرضه چنین توکنی به سرمایه‌گذاران صنعت ارز دیجیتال کمک می‌کند تا ریسک خود را توزیع کنند و احتمالا به افزایش تقاضا برای توکن YFI منجر خواهد شد. یکی از کاربران توییتر با نام مستعار DeFi Maestro در این رابطه می‌گوید:

توکن yETH اساسا ریسک سرمایه‌گذاری را بین ارائه‌دهندگان مختلف خدمات لیکویید استیکینگ در شبکه اتریوم توزیع می‌کند و در عین حال، بازدهی بیشتری را از طریق سپرده‌گذاری بزرگ veCRV یرن فایننس در استخرهای پروتکل کرو فراهم می‌کند. این بدان معناست که توکن yETH همیشه بازدهی بالاتری را نسبت به سایر سرویس‌های لیکویید استیکینگ فراهم کرده و باعث می‌شود یرن فایننس بخش بزرگی از بازار این نوع سرمایه‌گذاری را از آن خود کند و در عوض، کارمزد بیشتری به سپرده‌گذاران توکن veYFI تعلق خواهد گرفت.

پروتکل کرو یک سرویس مبادله استیبل کوین است و veYFI و veCRV توکن‌هایی هستند که به افرادی که توکن‌های YFI و CRV خود را در یک دوره زمانی برای فراهم کردن نقدینگی در این پروتکل قفل می‌کنند تعلق می‌گیرد.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
ریپل پادشاه آلت کوین ها در سال ۲۰۲۳ شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا