اخبار

درخواست تجدید نظر SEC مانعی برای دارندگان ریپل نخواهد بود

در میان گمانه‌ زنی‌ ها مبنی بر اینکه درخواست تجدید نظر بالقوه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می‌ تواند بر بازار کریپتو تأثیر منفی بگذارد، جان دیتون، وکیل Pro-XRP، روشن کرده است که حتی در صورت درخواست تجدیدنظر توسط آژانس، تأثیر قابل‌ توجهی بر XRP نخواهد داشت.

پس از حکم قاضی مبنی بر اینکه فروش برنامه‌ ای توکن‌ های XRP از طریق صرافی‌ ها، آنها را به عنوان اوراق بهادار طبقه‌ بندی نمی‌ کند، یک سوال جدید در مورد پیامدهای قانونی احتمالی در صورت تصمیم SEC به درخواست تجدیدنظر علیه حکم مطرح می‌ شود. دیتون، که بیش از ۷۵۰۰۰ توکن دارنده XRP را نمایندگی می کند، سناریوهای احتمالی و پیچیدگی های اجرای قضاوت را توضیح داد.

به گزارش کوین لند، در ۲۱ ژوئیه، SEC در پرونده خود در رابطه با پرونده علیه مدیر عامل آزمایشگاه Terraform، Do Kwon، اظهار داشت که قصد دارد درخواست بررسی تصمیم گرفته شده در دعوی قضایی Ripple را داشته باشد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که Kwon قصد خود را برای استفاده از حکم قضایی XRP به عنوان سابقه ای برای استدلال اینکه دارایی های دیجیتال نباید به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی شوند، اتخاذ شد.

توضیح دیتون نشان می دهد که تصمیم تجدید نظر می تواند بیش از دو سال طول بکشد و در طی آن حکم اجمالی قانون حاکم باقی خواهد ماند. مشخص نیست چه زمانی SEC در پاسخ به این حکم روند تجدید نظر را آغاز خواهد کرد.

استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، در پاسخ به بحث جاری در مورد اختیارات SEC در مورد توکن‌ها، توییت کرد که صلاحیت این آژانس به اوراق بهادار محدود می‌ شود. او گفت اگر یک توکن به عنوان یک امنیت طبقه بندی نشود، SEC نباید نقشی در تنظیم آن داشته باشد. ادعای صلاحیت قضایی در جایی که وجود ندارد، صرفاً یک حرکت قدرت سیاسی است که در نهایت به نفع هیچ کس نیست و به همه کسانی که درگیر هستند آسیب می رساند.

خواندن این مقاله
افزایش ثبت نام کاربران هندی در صرافی بایننس پس از اعمال مالیات جدید

حکم ۱۳ ژوئیه قاضی آنالیسا تورس بیان کرد که توکن‌ های XRP وقتی در صرافی‌ های ارز دیجیتال به صورت خرده‌ فروشی فروخته می‌ شوند، اوراق بهادار نیستند. با این حال، این تصمیم کاملاً به نفع شرکت نبود، زیرا مشخص شد که ریپل هنگام ارائه XRP به صندوق‌ های تامینی و سایر خریداران نهادی، قوانین اوراق بهادار را زیر پا گذاشته است.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا