اخبار

خرید بیت کوین در کف قیمتی توسط مدیرعامل Devere

در یک پست وبلاگی که این هفته منتشر شد، نایجل گرین، مدیرعامل شرکت مشاوره مالی و مدیریت دارایی Devere Group توضیح داد که چرا از رکود برای خرید بیشتر بیت کوین استفاده می کند.
«قدرت فزاینده دلار آمریکا، که ناشی از تشدید سیاست‌های سخت‌گیرانه فدرال رزرو است، همانطور که در کاهش اخیر در بازارهای سهام بین‌المللی شاهد بودیم، ناشی از سقوط بیت‌کوین و سایر دارایی‌های ریسک است. ” گرین گفت. . اما من از این نوسانات کوتاه‌مدت برای منافع بلندمدت استقبال می‌کنم و مانند بسیاری از سرمایه‌گذاران جدی ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین‌ها را پایین می‌خرم.
گرین در ادامه توضیح داد که چرا این همه بیت کوین می‌خرد. او با اشاره به اینکه “نهنگ ها سرمایه گذارانی هستند که ارزهای دیجیتال زیادی دارند و سرمایه کافی برای ایجاد تغییر” در قیمت ارز دیجیتال دارند، فاش کرد: “یکی از دلایل این است که من یک نهنگ را دنبال می کنم.”
وی ادامه داد: در هفته‌های گذشته نهنگ‌ها شروع به فروش کرده‌اند که با وحشت و ترس از دیگران همراه بوده است که باعث کاهش قیمت در بازار شده است. نهنگ ها بار دیگر از این فرصت برای خرید بیشتر استفاده می کنند. مدیر عامل Devereux اظهار داشت:
اکنون فکر می کنم آنها آماده خرید هستند و در هفته های آینده افزایش می یابند.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
ارتقاء DENCUN اتریوم به طور رسمی فعال شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا