اخبار

تثبیت قیمت بیت کوین بالای حمایت ۲۰هزار دلاری؛ منتظر تداوم روند صعودی باشیم؟

قیمت بیت کوین در 9 روز گذشته بالای 20000 دلار بوده است. اما وخامت سایر بازارها این تردید را در میان معامله گران ایجاد کرده است که آیا این بخش نقش مهمی در ادامه روند رشد خواهد داشت یا خیر. علاوه بر این، داده‌های جدید نشان می‌دهد که موقعیت‌های معاملاتی معامله‌گران حرفه‌ای می‌تواند منجر به مقاومت ۲۱۰۰۰ دلاری بیت‌کوین شود.
به گزارش کوین تلگراف، بانک مرکزی انگلیس در 3 نوامبر (12 نوامبر) نرخ بهره را 0.75 واحد درصد افزایش داد و به 3 درصد رساند که بالاترین افزایش نرخ بهره از سال 1989 بود. همچنین به دلیل اینکه کمیته سیاست سیاسی تلاش کرد تا فشار تورمی را کنترل کند. ، خطرات یک بحران اقتصادی طولانی مدت نیز افزایش یافته است.
اداره پولی بریتانیا گفت که آخرین پیش بینی های رشد و تورم چشم انداز چالش برانگیزی را برای اقتصاد ارائه می دهد. بیانیه کمیته اضافه کرد که افزایش قیمت انرژی و شرایط مالی سخت تر هزینه ها را افزایش می دهد و بر آمار اشتغال فشار نزولی وارد می کند.
بانک مرکزی ایالات متحده در 2 نوامبر (11 نوامبر) نرخ بهره را افزایش داد. این چهارمین افزایش متوالی نرخ بهره توسط فدرال رزرو است که نرخ بهره را به بالاترین سطح خود از ژانویه 2008 افزایش داده است. بانک مرکزی که نرخ ارز را تثبیت می کند توضیح می دهد که چرا بیت کوین در 29 اکتبر از سد 21000 دلاری عبور کرد. درآمد آن از آن زمان تاکنون 3 درصد کاهش یافته است.
تجزیه و تحلیل شاخص های بازار مشتقات به معامله گران حرفه ای کمک می کند تا موقعیت معاملاتی خود را در شرایط فعلی بازار بهتر درک کنند.

خواندن این مقاله
صندوق های ETF بیت کوین ۱۰ برابر بیشتر از ماینرها بیت کوین جذب می کنند
این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا