اخبار

تتر تمام ادعاهای وال استریت ژورنال را رد کرده است

وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) اخیراً ادعا کرده است که شرکت توسعه‌دهنده تتر اسناد خود را جعل کرده تا بتواند با استفاده از شرکت‌های کاغذی به سیستم بانکی دسترسی داشته باشد.

این مجله خبری با ارائه اسناد و ایمیل‌های به‌خصوصی ادعا کرده است که تتر و صرافی ارز دیجیتال بیت‌فینکس (Bitfinex) از فاکتورهای فروش و تراکنش‌های جعلی استفاده کرده‌اند و پشت اشخاص ثالث پنهان شده‌اند تا بتوانند در بانک‌های سنتی حساب باز کنند. گزارش مذکور ادعا می‌کند که وزارت دادگستری آمریکا در حال بررسی شرکت تتر است و اگر این شرکت ارتباط خود با مؤسسه‌های مالی مذکور را از دست بدهد، با تهدید جدی مواجه می‌شود.

با این حال، تتر این گزارش را ادعایی قدیمی، کاملاً نادرست و گمراه‌کننده خوانده و ادامه داده است:

تتر و بیت‌فینکس برنامه‌های بین‌المللی مشتکری دارند و از انواع سیاست‌های احراز هویت برای مبارزه با پول‌شویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم استفاده می‌کنند.

این شرکت اعلام کرده که همواره با قانون‌گذاران در ارتباط بوده است و داوطلبانه به مقامات آمریکایی و سایر کشورها کمک می‌کند. پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر و بیت‌فینکس، نیز اعلام کرده است که اطلاعاتِ نادرست و گمراه‌کننده‌ای در این گزارش وجود دارد. او ادامه داده است:

من در یک همایش بودم و با افراد زیادی مشتاقانه درباره بیت کوین صحبت می‌کردم. وقتی روی صحنه بودم، صدای بوق دلقک‌های وال استریت ژورنال را شنیدم. گزارش آن‌ها مثل همیشه پر از اطلاعات غلط و نادرست است. بچه‌های بیچاره! آن‌ها به رسانه‌های بهتری نیاز دارند.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
توجه ویژه معامله گران کوتاه مدت به رالی ۸۴ درصدی شیبا اینو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا