اخبار

بایننس واریز وجه با ارز محلی برزیل را توسط سیستم پرداخت Pix از سر می‌گیرد

صرافی جهانی رمزارزی Binance، در روز سه شنبه واریز وجه با رئال برزیل را از طریق سیستم پرداخت دولتی Pix از سر گرفت.

بایننس در بیانیه‌ای به CoinDesk گفت: برداشت‌ های رئال برزیل از طریق Pix هنوز به حالت تعلیق درآمده و باید به زودی از سر گرفته شود.

در 17 ژوئن (27 خرداد)، این شرکت پس از پایان همکاری با سیستم پرداخت محلی Capitual، که از سال 2020 (1399) سپرده ها و برداشت های بایننس را از طریق Pix انجام می داد، واریز و برداشت از طریق Pix را متوقف کرده بود.

بایننس با قطع همکاری کاپیتوال، اکنون با پلتفرم پرداخت برزیلی Latam Gateway کار می کند که از حساب های بانکی میزبانی شده توسط BS2، بانکی که از بانک مرکزی برزیل (BC) مجوز دارد، برای دسترسی به شبکه Pix استفاده می کند.

زمانی که بایننس این رابطه را قطع کرد، بدون ارائه جزئیات بیشتر، اعلام کرد که علیه کاپیتوال اقدام قانونی خواهد کرد، در حالی که کاپیتوال اعلام کرد که از بایننس شکایت خواهد کرد زیرا از مقررات BC پیروی نکرده و صرافی را ملزم می کند حساب های کاربری را جدا کند.

به گفته روزنامه Folha de S.Paulo، شرکتی که یکی از بنیانگذاران کاپیتوال را به عنوان شریک داشت، ظاهرا به پولشویی برای گلیدسون آکاسیو دوس سانتوس، در برزیل معروف به عنوان “فرعون بیت کوین” کمک کرده، که به اتهام رهبری یک سازمان جنایی دستگیر شده است.

روز یکشنبه، روزنامه محلی Valor Econômico منتشر کرد که دادگاه دادگستری سائوپائولو (TJSP)، 451.6 میلیون رئال برزیل (84.6 میلیون دلار) را از حساب های کاپیتوال که متعلق به مشتریان بایننس است، مسدود کرده است.

خواندن این مقاله
ایسلند بالاترین هش ریت بیت کوین را به نام خود زد

بایننس در بیانیه‌ ای گفت که «اقدامات کاپیتوال با ارزش‌ های آن در تضاد است» و اطمینان داد که «تمام اقدامات لازم و مناسب را در رابطه با سرمایه‌ گذاری برای محافظت از کاربران و منابع آن‌ ها و اطمینان از عدم تأثیر نامطلوب این تغییرات به‌کار گرفته است».

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.

منبع: coindesk

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا