اخبار

انتشار مجموعه NFTهای جدید توسط Veve با همکاری Marvel

شرکت کمیک و انیمیشن Marvel Entertainment به ارائه محصولات به صنعت NFT با مشارکت Veve Digital Collectibles ادامه می دهد. این دو شرکت اخیراً اعلام کردند که قصد دارند سه نسخه محدود NFT را از این مجموعه ارائه دهند. Veve در گذشته با Marvel
کار کرده و مجموعه‌های دیجیتالی Spider-Man و Captain America را در سال 2021 منتشر کرده است. علاوه بر این، Veve با رقیب مارول DC Comics و همچنین غول سرگرمی والت دیزنی همکاری کرده است.

مجموعه جدید NFT را با همکاری Marvel Marvel و جدیدترین حراج NFT Veve از امروز آغاز کرد و تا جمعه 2 سپتامبر (11 سپتامبر) ساعت 14:00 به وقت محلی ادامه خواهد داشت. 1500 دلار برای هر مجموعه دیجیتال، و Veve می گوید که حراج همه پیشنهادات را از چشم شرکت کننده در حراج پنهان می کند و بالاترین پیشنهاد پس از پایان زمان حراج برنده می شود.

NFTها شامل آثار هنری سارا پیچلی است: “مایلز مورالس: مرد عنکبوتی شماره 25″، برایان استلفریز “پلنگ سیاه شماره 25” و اسکاتی یانگ “مرد عنکبوتی شگفت انگیز 1”. Veve از یک راه حل مقیاس پذیر از Immutable X استفاده می کند، شرکتی که فوریه گذشته با پلتفرم NFT Gamestop شریک شد.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
سودآوری شیبا اینو سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا