اخبار

افزایش حجم معاملات دوج کوین در پی جلب شدن توجه نهنگ ها به آن

طبق پلتفرم WhaleStats، پورتالی که رفتار نهنگ‌ها را در بازار ارزهای دیجیتال ردیابی می‌کند، در ۲۴ ساعت گذشته، Dogecoin به یکی از محبوب‌ترین دارایی‌ها در میان نهنگ‌ها تبدیل شده است، به همین دلیل است که DOGE آن را رتبه‌بندی می‌کند.
در میان 500 دارنده بزرگ BNB. به عنوان مثال، اگر به 100 کیف پول بزرگ BNB نگاه کنیم، متوجه می شویم که Dogecoin سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ است که توسط این کیف پول ها نگهداری می شود. طبق آمار ویل، میانگین موجودی دوج کوین یک نهنگ BNB 906368 DOGE است که ارزش آن 57650 دلار است.

نگاهی به قیمت Dogecoin (DOGE) قیمت Dogecoin ممکن است در حال حاضر توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند، اما اینکه آیا قیمت به اندازه کافی کاهش یافته است یا نه، قابل بحث است. قیمت Dogecoin در کل هفته گذشته زیر سطح 0.07 دلار معامله شده است. این سطوح قیمت با
سطح قیمت در بهار 2021 قابل مقایسه است.

اگر به نمودارهای روزانه و هفتگی DOGE نگاه کنیم، می بینیم که این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی وسیعی از 0.04 تا 0.08 دلار معامله می شود. در عین حال، قیمت بالاتر از سطح 07 دلار تثبیت نشده است.>

در چنین شرایطی، انتظارات ممکن است به کاهش قیمت تا مرز پایین این محدوده یا تثبیت قیمت بالاتر از سطح 0.07 دلار اشاره کند. بیایید نگاهی بیندازیم.

منبع:UTODAY

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
خرید بیت کوین در کف قیمتی توسط مدیرعامل Devere

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا