اخبار

اعلام جدایی مدیر عامل شرکت Alameda از این صرافی رمزارزی

سام ترابوکو، یکی از مدیران عامل Alameda Research در توییتر اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری می کند. اما ترابوکو گفت که او به عنوان مشاور غیر اجرایی شرکت باقی خواهد ماند. یکی دیگر از مدیران عامل این شرکت کارولین الیسون است. وی از مهر 1390 به عنوان مدیرعامل این شرکت ارز دیجیتال (مهر 1400) منصوب شد.الیسون در اوایل سال 2018 (اواخر سال 2016) به عنوان معامله گر به این شرکت پیوست.

ترابوکو اعتراف کرد که “به تدریج” نقش خود را در آلامدا کاهش می دهد. زیرا در حال حاضر نمی تواند زمان کافی را به کار اختصاص دهد. او افزود که به نقطه ای از زندگی خود رسیده است که می خواهد “موارد دیگر” را در اولویت قرار دهد. البته ترابوکو بر سفر و استراحت خارج از محل کار تمرکز ندارد.

این کارآفرین مشهور تاکید کرد که خود را به طور کامل از کریپتو کوین ها جدا نخواهد کرد. او گفت: «در حال حاضر احتمالاً در فضای ارزهای دیجیتال هستم. در حالی که Trabuco اعتراف کرد که هیچ پروژه رمزنگاری جدیدی ندارد، او همچنین گفت که معاملات جدید را رد نمی کند.

Alameda که روزانه میلیاردها ارز دیجیتال معامله می کند، توسط غول ارزهای دیجیتال Sam Bankman-Fried در نوامبر 2017 تاسیس شد. اکتبر گذشته، او کنترل شرکت تجاری پیشرو ارزهای دیجیتال را به Trabuco و Ellison سپرد تا روی FTX تمرکز کند.

منبع: u.today

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
کاردانو شاهد افزایش عجیب و غریب حجم DEX است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا