اخبار

ادغام اتریوم انجام شد!

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، مدتهاست که منتظر ارتقای اساسی اکوسیستم خود بوده است و تاکنون به روز رسانی های زیادی منتشر شده و تغییرات زیرساختی قابل توجهی برای دستیابی به آن ایجاد شده است. ارتقای ادغام مکانیسم اجماع اتریوم را از Proof of Work PoW به Proof of Stake تغییر می‌دهد.

این ادغام لایه اجرایی هسته اتریوم (که از زمان آغاز به کار وجود داشته است) را با لایه جدید اجماع اثبات سهام، Beacon Chain ترکیب می کند. این امر نیاز به استخراج انرژی بر را از بین برد و به جای آن، شبکه را با استفاده از ETH سهامدار ایمن کرد. این یک گام واقعاً هیجان انگیز به جلو در تحقق چشم انداز اتریوم است ! مقیاس پذیری، امنیت و ثبات بیشتر.

جامعه اتریوم طی سال‌ها به‌روزرسانی یکپارچه‌سازی را به‌عنوان یک پیشرفت بزرگ برای برنامه‌های اتریوم دیده است. این به‌روزرسانی علاوه بر حذف مشکلات محلی، قابلیت استقرار توکن بومی را برای شبکه فعال می‌کند. در نهایت، میزان انتشار اتر کاهش می یابد و اتریوم را ضد تورم می کند.

معاملات ارزهای دیجیتال امروز، پنجشنبه، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اتریوم، مهم‌ترین بلاک چین تجاری در بخش دارایی‌های دیجیتال، ضعیف بود که قرار است ظرف چند دقیقه آغاز شود.
ساعت 11:21 صبح به وقت توکیو بیت کوین اندکی افزایش یافت و به حدود 20000 دلار رسید و اتریوم با افزایش اندکی همراه شد تا در سطح 1605 دلار معامله شود. شاخص معیار 100 دارایی دیجیتال برتر (MVIS) در این هفته 6 درصد کاهش یافته است.
به گفته توسعه دهندگان شبکه اتریوم، رویداد ارتقای این شبکه معمولی به Merge باعث کارآمدتر شدن آن در مصرف انرژی می شود و به مرور زمان مسیر اتریوم برای افزایش مقیاس و سرعت هموار خواهد شد.
Teong Hng، یکی از بنیانگذاران پلتفرم دارایی دیجیتال Satori Research، به تلویزیون بلومبرگ گفت:
“بازار در حال حاضر برای به‌روزرسانی موفق Marj آماده می‌شود. این رویداد فرصتی برای سرمایه‌گذاران نهادی خواهد بود تا وارد دنیای بلاک چین، توکن‌ها و اتریوم شوند.
صرافی‌های کریپتو و پلتفرم‌های وام دهی، خدمات مرتبط با اتریوم را قبل از راه‌اندازی به‌روزرسانی Marge به‌طور موقت غیرفعال کرده‌اند. این رویداد تا دقایقی دیگر به پایان می رسد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، همه این صرافی ها و پلتفرم ها به موقع فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

خواندن این مقاله
سود عملیاتی در Dunamu هفتاد درصد کاهش یافت


اتریوم با توجه به اخبار به‌روزرسانی Marj نسبت به اواسط ژوئن (اواخر ژوئن) حدود 80 درصد رشد داشته است و از برخی اقدامات بیت‌کوین بهتر عمل کرده است، اما روند صعودی این ارز دیجیتال اکنون متوقف شده است.
استفان راست، مدیر عامل شرکت بلاک چین Laguna Labs، گفت که چشم انداز میان مدت و بلندمدت اتریوم روشن تر است.
او در یادداشتی که به ایده پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین در بازار سرمایه اشاره می کند، گفت که قیمت اتریوم می تواند تا پایان سال جاری به سطح 3000 دلار برسد.
ارزش بیت کوین و اتریوم در سال جاری به دلیل افزایش نرخ بهره بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

چه اتفاقاتی بعد از ادغام اتریوم رخ می دهد؟

  • Ethereum Mainnet از اثبات سهام استفاده می کند، اما همیشه اینطور نبود.
  • ارتقا از مکانیسم اصلی اثبات کار به اثبات سهام The Merger نام دارد.
  • این ادغام به ادغام شبکه اصلی اتریوم با یک بلاک چین اثبات سهام جداگانه به نام Beacon Chain اشاره دارد که اکنون به عنوان یک چین واحد وجود دارد.
  • یکپارچه سازی مصرف انرژی استخراج اتریوم را تا 99.95 درصد کاهش می دهد.

منبع: bnnbloomberg

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا