اخبار

خبری خوب برای زنجیره BNB | شبکه اصلی گرین فیلد راه اندازی شد

توسعه‌دهندگان BNB Chain شبکه اصلی Greenfield را راه‌ اندازی کرده‌اند.

به گزارش کوین لند و به نقل از theblock، گرین‌فیلد یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز داده است که امکاناتی از جمله قابلیت برنامه‌نویسی و کنترل دسترسی به داده‌ها را به صورت کراس چین (cross-chain) ارائه می‌دهد.

زنجیره BNB پس از گذشت تقریباً یک سال از فاز توسعه و آزمایش گرین فیلد، این شبکه ذخیره‌سازی داده را در شبکه اصلی و عمومی خود راه‌اندازی کرد. Greenfield یک شبکه مبتنی بر ذخیره‌سازی داده است که طراحی شده تا به نیازهای برنامه‌های غیرمتمرکز با حجم داده زیاد در اکوسیستم BNB پاسخ دهد. این شبکه سعی دارد تا گزینه‌های قابل برنامه‌نویسی برای ذخیره‌سازی داده فراهم کند که با قراردادهای هوشمند در زنجیره هوشمند اکوسیستم BNB ارتباط قرار می‌کند.

این شبکه از قابلیت برنامه‌نویسی کراس چین، سرعت پهنای باند بالا و مجوزهای دسترسی به داده‌ها بهره می‌برد. یکی از شاخص‌های مهم Greenfield BNB قابلیت ایجاد بازار مبادله برای داده‌ها است که کاربران می‌توانند در آن داده‌های خود را لیست کنند، معامله کنند و یا آنها را بفروشند.

با استناد بر بیانیه Greenfield، این شبکه در فاز آزمایشی خود بیش از ۲۰۰ هزار معامله آنچین را تسهیل کرده و با ۱۵۰ هزار آدرس کیف پول منحصر به فرد در ارتباط بوده است.

آرنو بائر (Arnaud Bauer)، مهندس ارشد راه‌حل‌های BNB Chain در طی بیانیه‌ ای گفت:

BNB Greenfield یک تحول انقلابی در حوزه مالکیت و اقتصاد داده در وب ۳ (web3) محسوب می‌شود، چرا که یک جایگزین غیرمتمرکز را برای سرویس‌های ابری معمولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برعکس خدمات متمرکز، BNB Greenfield به کاربران اجازه می‌دهد تا بر داده‌های خود کنترل داشته باشند و خطر نقض و از دست رفتن داده‌ها کاهش پیدا می‌کند.

Greenfield یکی از شبکه‌های متعدد اکوسیستم BNB است که در کنار دیگر شبکه‌ها مانند BNB Beacon Chain ،BNB Smart Chain ،opBNB و zkBNB فعالیت خود را آغاز کرده است.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
پیش بینی قیمت سولانا (SOL)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا